Kirjoittaja Aihe: Wlan pori  (Luettu 2157 kertaa)

Poor Edward

  • Vieras
Wlan pori
« : 14.04.07 - klo:00.14 »
Oisko kukaan tietonen tästä porin wlan verkon kattavuudesta, tahi porin ubuntu teamin irqjutuista, itse kun oon vähän hämäränrajoilla?

Ilokaasu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Wlan pori
« Vastaus #1 : 14.04.07 - klo:12.08 »
IRC keskusteluihin kannattaa ottaa osaa tänään kello 14-16, puheenaihe on mm nuo. tiimit

Ohjeet kuinka pääset joko Kubuntusta tai Ubuntusta käsin keskusteluihin mukaan:
http://ubuntu-fi.org/blog/2007/ubuntu-suomen-tiimit-kaynnistetaan-lauantaina-tule-mukaan/


Risto H. Kurppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3024
  • Useita Kubuntuja ajossa.
    • Profiili
    • http://risto.kurppa.fi
Vs: Wlan pori
« Vastaus #2 : 14.04.07 - klo:17.46 »
UUSI UBUNTUN KÄYTTÄJÄ: SÄÄSTÄ AIKAASI LUKEMALLA  -> TÄMÄ <-

Poor Edward

  • Vieras
Vs: Wlan pori
« Vastaus #3 : 14.04.07 - klo:22.13 »
Noh, tulipa tuohonkin kysymykseen eräitä vastauksi, siis suoraan eli ei julkisesti, ihmisellä saa siis olla kavereita mutta niillä täytyy olla luottotiedot kunnossa ja kamat sitäluokkaa että ms toimii, pois lukien afrikanlapset, menin sanomaan jotain porin köyhistä niin tulipa räkäsy silmille, kiitos siitä

Tonde

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 919
  • Feisty Fawn
    • Profiili
Vs: Wlan pori
« Vastaus #4 : 14.04.07 - klo:22.28 »
Hä? Onko linkkien aukaisemisessa jotain ongelmaa? Vai missä sitä räkää valuu? Onko porissa köyhiä?
Heitä hyväsit hitaudelle. Asenna ubuntu!

Poor Edward

  • Vieras
Vs: Wlan pori
« Vastaus #5 : 14.04.07 - klo:23.03 »
noh, julkisen vittuilun siedän, kuuluu asiaan, siis eikös ois kivaa että porinkin köyhät sais ottaa osaa näihin keskusteluihin, sossu kai ei maksa ees satakunnan kansaa, punanenristi jakaa kaiken  afrikkaan, jos vien kaverille koneen niin yksityisviesteinä tulee vittuilua, ,,ja täälläkin.

Tonde

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 919
  • Feisty Fawn
    • Profiili
Vs: Wlan pori
« Vastaus #6 : 14.04.07 - klo:23.04 »
Minä en kyllä mitään vittuilua ole havainnut. Edellisestä viestistäsi en vain mitään ymmärtänyt.
Heitä hyväsit hitaudelle. Asenna ubuntu!

Poor Edward

  • Vieras
Vs: Wlan pori
« Vastaus #7 : 14.04.07 - klo:23.29 »
Viestini oliin tarkoitettu lähinnä heille jotka lähettivät minulle yksityisviestejä, pyydän anteeksi jos ja kun loukkasin sinua , teitä jotka jaksatte vastata jopa erittäin typeriin kysymyksiin.
Kuitenkin , siis edelleenkin ihmettelen eräiden asennoitumista siihen että esim. minä annan koneen jollekin joka ns. kaupunkiveron kautta pääsee nettiin, yhteyshän on kuitenkin melko hidas.
Vituiluksi en koskaan laske aikas hölmöjä juttujani johon samalla tasolla vastataan, kysyykseni porin alueesta saatoi tuntua humalaisen hörhellykseltä, kuitenkin vieläkin asiani kuulostaa , siis näyttää , asialliselta. Huomioksenne kysyisin Missä ei ole köyhiä, minäkin olen ehkä siinä Hämärän rajoilla.
Kunnioittaen teitä jotka jaksatte vastailla. Yrms (saa myyös vittuilla, ihan kiva kun pistätte ne yksityisesti)