Ubuntun versio 5.04 (hoary)
Tilanne tällä hetkellä:
Asensin ubuntun vanhempien (67 v.) koneelle, joka on modeemipiuhan päässä. Eli päivitykset pitäs hoitaa jotenkin muutenkuin modeemiyhteydellä (ei verkkoa), ja mieluummin mun toimesta. Koneessa on cd-rom asema. Asensin ubuntun tolle koneelle, koska se on vanha kone 350 pentium II, muistia 380 mt, 17 GT levy (hidas).
Sitten vielä: Mulla ei ole käytössä ubuntua eikä muutakaan debian pohjasta käyttistä, (mandriva parilla koneella). Mulla on itsellä 1MT/512 yhteys.
Eli pitäs saada ubuntun päivitykset vaikka rsyncillä omalle koneelle ja sitten polttaa ne cd:lle. Ja sitten asentaa päivitykset sitten tolle vanhempien ubuntu koneelle.
Mikähän olisi se oikea toimintatapa ? Eli kun saan tavaran cd:lle niin mitä pitäs tehdä ubuntun päässä että osais hakea päivityksiä tuolta cd:ltä. sudo jotain ... , mutta pitääkö muuttaa noita apt-get yms. vaatimia tiedostoja, jotta toimisi sujuvasti.
Mikähän olisi se rsync loitsu, jolla sais päivitykset ko. versioon ?
pitäskö /etc/apt/sources.list tiedostoa muuttaa jotenkin näin
deb cdrom:[Ubuntu 5.04 _Hoary Hedgehog_ - Release i386 (20050407)]/ hoary main restricted
deb cdrom:[paivitys504]/ hoary main restricted <-- tämä rivi omalle poltetulle/nimiselle cd:lle
T: Jari