Kirjoittaja Aihe: Edelleen ongelmana: Canon powershot A520 ja Canon PIXMA MP150  (Luettu 1576 kertaa)

larpa

• Vieras
Muuten olen tyytyväinen ubuntuun(Edgy), paitsi laitteet Canon powershot A520 ja Canon PIXMA MP150 eivät toimi.

Canon powershot A520:

Osia kuvista/videoista ei saa koneella avattua.  Niitä joita ei saa, antaa ilmoituksen kun yrittää avata:
esim.
Lainaus
Tiedostonimi "IMG_0103.JPG" ilmaisee, että tiedoston tyyppi on "JPEG-kuva". Sisältö kuitenkin ilmaisee, että tyyppi on "perustekstiasiakirja". Tämän tiedoston avaaminen saattaa olla turvallisuusriski järjestelmällesi.

Älä avaa tiedostoa, jollet ole joko tehnyt sitä itse tai saanut sitä luotettavasta lähteestä. Tiedoston voi avata nimeämällä se uudestaan ja vaihtamalla tiedostopäätteeksi "perustekstiasiakirja", jonka jälkeen sen voi avata normaalisti. Vaihtoehtoisesti, tämän voi tehdä valitsemalla tiedoston avaava sovellus "Avaa sovelluksella"-valikosta.

Canon PIXMA MP150:
Ajureita ei saa kuin Turboprintiltä ja ne maksaa jos aikoo saada toimivan.  :-\

Sekä:

Nettivideoissa(wmv,mpeg jne) ei alapalkki liiku ollenkaan, eli ei voi kelailla videoita eikä näe missä mennään ja  aika ei "juokse".

Nämä kaikki kun saisi toimimaan, niin onnellinen olisin.  ::)

Kelmi

• Käyttäjä
    • Profiili
No mitäs se sanoo jos joka tapauksessa väkisin yrität sitä kuvaa esim. gimpillä avata? Ainakin minulla joskus Dapper aikoina välillä valitteli samaa mutta sain silti kuvat katseltua. Hardware Support sanoo ainakin kameran toimivaksi ihan normaalisti...

Tuon Pixman kanssa tilanne näyttää kyllä valitettavasti vähän pahemmalta :/

Onpa mukava olla täällä taas! <3

larpa

• Vieras
No mitäs se sanoo jos joka tapauksessa väkisin yrität sitä kuvaa esim. gimpillä avata? Ainakin minulla joskus Dapper aikoina välillä valitteli samaa mutta sain silti kuvat katseltua. Hardware Support sanoo ainakin kameran toimivaksi ihan normaalisti...

Tuon Pixman kanssa tilanne näyttää kyllä valitettavasti vähän pahemmalta :/

---------------------------------------
Gimpillä kun yrittää avata:

JPEG-kuva ILMOITUS
Empty input file

GIMP ILMOITUS
Tiedoston "/home/tiedostoja/2007-04-01--13.05.57/IMG_0107.JPG" avaaminen epäonnistui:
Liitännäinen: tiedoston avaaminen epäonnistui

--------------------------------------
Puuttuu vissiin sitte joku liitännäinen?  ???