Kirjoittaja Aihe: Ohjelmien ihmeellinen sammuilu  (Luettu 2386 kertaa)

dazer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Ohjelmien ihmeellinen sammuilu
« : 24.11.05 - klo:17.19 »
Tere,
oon törmänny sellasee ongelmaa että ohjelmat sammuu ihan tosta vaa. Siis, ihan tavallisesti käytän jotaki muuta ohjelmaa, tai kyseistä ohjelmaa ni vaikka firefox/gaim/etc saattaa kuukahtaa tosta vaan.
Konsolen kautta kun noi käynnistää, ni ei muistaakseni kyllä ole tehny noin kertaakaa.

LittleLion

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1232
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/littleli/
Re: Ohjelmien ihmeellinen sammuilu
« Vastaus #1 : 24.11.05 - klo:18.18 »
Tere,
oon törmänny sellasee ongelmaa että ohjelmat sammuu ihan tosta vaa. Siis, ihan tavallisesti käytän jotaki muuta ohjelmaa, tai kyseistä ohjelmaa ni vaikka firefox/gaim/etc saattaa kuukahtaa tosta vaan.
Konsolen kautta kun noi käynnistää, ni ei muistaakseni kyllä ole tehny noin kertaakaa.

Onko käytössä 32 vai 64-bittinen Ubuntu? Kaverilla 64-bittinen teki tollaista. Varmaankin bugisia vielä nuo 64-bittiset versiot.

dazer

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Re: Ohjelmien ihmeellinen sammuilu
« Vastaus #2 : 24.11.05 - klo:19.27 »
Tere,
oon törmänny sellasee ongelmaa että ohjelmat sammuu ihan tosta vaa. Siis, ihan tavallisesti käytän jotaki muuta ohjelmaa, tai kyseistä ohjelmaa ni vaikka firefox/gaim/etc saattaa kuukahtaa tosta vaan.
Konsolen kautta kun noi käynnistää, ni ei muistaakseni kyllä ole tehny noin kertaakaa.

Onko käytössä 32 vai 64-bittinen Ubuntu? Kaverilla 64-bittinen teki tollaista. Varmaankin bugisia vielä nuo 64-bittiset versiot.

joo, unohtu siis noi tiedot.. 32bit, 5.10 ;P

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1845
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Re: Ohjelmien ihmeellinen sammuilu
« Vastaus #3 : 25.11.05 - klo:12.43 »

joo, unohtu siis noi tiedot.. 32bit, 5.10 ;P

Sammuu eli ohjelma kaatuu. Ekana tulee mieleen HW-viat. Testaa muistisi memtesterillä.