Kirjoittaja Aihe: Menetetyt iviestit???  (Luettu 1629 kertaa)

Mummeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Menetetyt iviestit???
« : 10.02.07 - klo:17.10 »
Aikaisempi koneeni hajosi, mutta sain tallennettua sähköpostin viestit levykkeille. Hajonnut kone oli windows ja sähköposti oulook. Miten saisin viestit näkyviin linuxissa (ubuntu)? Minulla ei ole nykyisessä koneessani levykeasemaa, mutta voin lähettää ne toisen henkilön windows-koneella omalle koneelle, jossa sähköpostina evolution. Vaan ne eivät luonnollisesti tulostu koneellani muuta kuin siansaksana. Tarvitsisin kipeästi yhden sähköpostiviestin tietoja.

Olisiko asialle ratkaisua? Tarvitsisin yksityiskohtaisia neuvoja.

Kiitos, jos joku vastaa.

Sazoro

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 409
    • Profiili
Vs: Menetetyt iviestit???
« Vastaus #1 : 10.02.07 - klo:17.55 »
Minä tekisin niin että jos saat viestit auki toisella koneella niin kopioit ja liimaat ja lähetät sen sitten uutena viestinä itsellesi. Ainakin sillain saisi kaikki talteen. Muista samalla kopioida ja liittää lähettäjän osoite viestin loppuun jotta tiedät kenelle vastaat jos haluat vastata niihin.

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Vs: Menetetyt iviestit???
« Vastaus #2 : 10.02.07 - klo:18.47 »
Aikaisempi koneeni hajosi, mutta sain tallennettua sähköpostin viestit levykkeille. Hajonnut kone oli windows ja sähköposti oulook. Miten saisin viestit näkyviin linuxissa (ubuntu)? Minulla ei ole nykyisessä koneessani levykeasemaa, mutta voin lähettää ne toisen henkilön windows-koneella omalle koneelle, jossa sähköpostina evolution. Vaan ne eivät luonnollisesti tulostu koneellani muuta kuin siansaksana. Tarvitsisin kipeästi yhden sähköpostiviestin tietoja.

Olisiko asialle ratkaisua? Tarvitsisin yksityiskohtaisia neuvoja.

menisiköhän homma ihan niin, että lähetät tuon viestit sisältävän tiedoston itsellesi sähköpostin liitteenä, tallennat sen saapuneesta sähköpostitsta levylle, jonka jälkeen importtaat viestisi evolutioniin:
File → Import... → Forward → Import a single file → valitse tallettamasi tiedosto ja sille oikea muoto → kliksuttele eteenpäin ;)
Janne

Mummeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 230
    • Profiili
Vs: Menetetyt iviestit???
« Vastaus #3 : 11.02.07 - klo:15.27 »
Mummeli kiittää ja kumartaa sekä ryhtyy hommiin heti kun jonkun toisen koneen kimppuun pääsee.