Kirjoittaja Aihe: Audacityn i/o virhe...  (Luettu 2781 kertaa)

JoHa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 294
    • Profiili
Audacityn i/o virhe...
« : 12.03.06 - klo:22.50 »
...virhe audio i/o -kerrosta alustettaessa. Et voi toistaa tai äänittää audiota. Virhe:Host error.  :-\

Näin ja hain sen kuitenkin synapticista ja oli se minulla haussa tuolla Automatixillakin mutta sama juttu. Katsoin tai siis koetin hakea vihjeitä täältä ja löysinkin ohjelinkkien kera ja ne ovatkin sitten tuohon hoaryyn.  ??? Liekö samat ohjeet kuitenkaan voimassa??!

Mutta jos olis vaikka samanmoinen ohjelma tiedossa jollakin...jos siis ei paljoa voida tuon Audacityn suhteen tehdä niin kiva olis.

Mutta , jos ongelmaan helpotus löytyy niin hyvä. Ohjeitanne toiveikkaana odotellen... kiitän jo siitä etukäteen joskin kyllä jälkikäteenkin...   ;D
# 21712

eDIT

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 319
    • Profiili
Re: Audacityn i/o virhe...
« Vastaus #1 : 15.01.07 - klo:21.32 »
Mulla on aivan sama ongelma.... Löytääkös tälle joku ratkaisun?

Lainaus
Virhe audio i/o -kerrosta alustettaessa.
Et voi toistaa tai äänittää audiota.

Virhe: Host error.

Pääte sanoo vain jotain...:

Lainaus
jp@ubuntu:~$ audacity

Gtk-WARNING **: Ladattavaa moduulia ei löytynyt module_path:sta:"libindustrial.so",

Gtk-WARNING **: Ladattavaa moduulia ei löytynyt module_path:sta:"libindustrial.so",

Gtk-WARNING **: Ladattavaa moduulia ei löytynyt module_path:sta:"libindustrial.so",

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Audacityn i/o virhe...
« Vastaus #2 : 15.01.07 - klo:23.19 »
toimivatko äänet muuten oikein? kaikilla softilla?

ettei äänikortti vaan olisi varattuna.
Janne

eDIT

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 319
    • Profiili
Re: Audacityn i/o virhe...
« Vastaus #3 : 16.01.07 - klo:20.47 »
No ainakin minulla toimii audaciouksessa, rhytmboxissa, flash:isseissä, skypessä jne... ja tietty myös järjestelmän omat äänet toimivat.

Jos oikein muistan, niin olen nähnyt tuon saman errorin myös toosan puolella sillon joskus..