Kirjoittaja Aihe: tietokone ei tunnista puh. massamuistilaitteena, HJELP!  (Luettu 2742 kertaa)

Notron

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 35
    • Profiili
pitäisi saada tietoja siirrettyä tietokoneelta puhelimeen (nokia N90) mutta ei tunnista puhelinta massamuistilaitteena, VAIKKA muistikortti on sisällä ja täysin toiminnassa, ja sitten vielä asiaan liittyen, mulla on erillinen muistikortinlukija, MUTTA se herjaa että "Virhe kohteeseen "/media/Memo...ds/Digital" kopioinnissa. Sinulla ei ole kirjoitusoikeutta tähän kansioon." että mites saan tuolle muistikortinlukijalle kirjoitusoikeudet tjsp??? nopea apu on aina paras APU! :)  ;D KIITOS JO ETUKÄTEEN!

markus94

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Re: tietokone ei tunnista puh. massamuistilaitteena, HJELP!
« Vastaus #1 : 20.12.06 - klo:19.59 »
onko kaikki ajurit asennettu?

Regel

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1090
  • Lucid
    • Profiili
Re: tietokone ei tunnista puh. massamuistilaitteena, HJELP!
« Vastaus #2 : 20.12.06 - klo:20.12 »
Koodia: [Valitse]
gksudo nautiluskäynnistää nautiluksen pääkäyttäjän oikeuksilla.

Selailet siihen hakemistoon. Hiiren oikealla ja sieltä ominaisuudet. Vaihdat oikeuksia. Myös tuossa foorumilla on ollut useita ohjeita vastikään oikeuksista puhuessa.

Notron

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 35
    • Profiili
Re: tietokone ei tunnista puh. massamuistilaitteena, HJELP!
« Vastaus #3 : 20.12.06 - klo:20.16 »
onko kaikki ajurit asennettu?


ei ole, koska en tiedä mistä saan ne? ja sitten tuo sanoo että kun yritän muuttaa oikeuksia että *Kohteen "Memory card" oikeuksia ei voitu muuttaa, koska kohde on levyllä, jota voi vain lukea.* niin mitäs sitten?

markus94

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Re: tietokone ei tunnista puh. massamuistilaitteena, HJELP!
« Vastaus #4 : 21.12.06 - klo:13.01 »
ajureita saat varmaan nokia sivuilta itse olen hankinut sieltä joskus

gefa

  • Vieras
Re: tietokone ei tunnista puh. massamuistilaitteena, HJELP!
« Vastaus #5 : 21.12.06 - klo:17.04 »
Ja tosiaan sitten bluetoothilla,nokian kaapelit ei paljon symbian nokialla linuxissa toimi ja vanhemmissakin puhelimissa on nokian usb kaapeleilla kummallisia oikkuja,mulla N70;n filujen siirto onnistuu sinihammas tekniikalla edgy kubussa ihan moitteetta.

Notron

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 35
    • Profiili
Re: tietokone ei tunnista puh. massamuistilaitteena, HJELP!
« Vastaus #6 : 22.12.06 - klo:18.50 »
Ja tosiaan sitten bluetoothilla,nokian kaapelit ei paljon symbian nokialla linuxissa toimi ja vanhemmissakin puhelimissa on nokian usb kaapeleilla kummallisia oikkuja,mulla N70;n filujen siirto onnistuu sinihammas tekniikalla edgy kubussa ihan moitteetta.

eli mitä? pitäiskös tästä alkaa hommaamaan bluetooth donglea, vai mitä?