Kirjoittaja Aihe: mp3 langaton verkko  (Luettu 1880 kertaa)

isvard

  • Vieras
mp3 langaton verkko
« : 19.12.06 - klo:10.20 »
Kertokaapas minulle mikä soitin olisi paras kun kuuntelee mp3'sia langattoman verkon yli, ei viittis molempiin koneisiin musiikkejansa ladata, amarokista itse henkilökohtaisesti pidän mutta koska siinä on se kiva ominaisuus että se hakee levykannet netistä, oiskohan moinen ominaisuus mahdollinen ? Mielipiteitä ja kokemuksia kaipailisin kun en viitsisi alkaa kokeilemaan kaikkia playereitä mitä löytyy.
Edward

_Pete_

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1845
  • Fufufuuffuuu
    • Profiili
Re: mp3 langaton verkko
« Vastaus #1 : 19.12.06 - klo:10.38 »
Kertokaapas minulle mikä soitin olisi paras kun kuuntelee mp3'sia langattoman verkon yli, ei viittis molempiin koneisiin musiikkejansa ladata, amarokista itse henkilökohtaisesti pidän mutta koska siinä on se kiva ominaisuus että se hakee levykannet netistä, oiskohan moinen ominaisuus mahdollinen ? Mielipiteitä ja kokemuksia kaipailisin kun en viitsisi alkaa kokeilemaan kaikkia playereitä mitä löytyy.
Edward

Itsellä on pöytäkone ja läppäri, pöytäkoneen isolla levyllä kaikki musiikit ja joskus löhöillessä soffalla läppäriä käytellen hoitelen musiikit niin,
että loggaan pöytäkoneeseen ssh:lla sisään ja käynnistän sieltä musiikkisoittimen (beep-media-player) niin, että ohjelma avautuu läppärin X:lle.

Toinen vaihtoehto olisi ajaa musiikkisoitinta läppärissä ja  käyttää mp3:a verkkojaon yli, mutta se vaatisi taas äänipiuhan läppäristä sterkkoihin ja se taas ei ole kivaa.


isvard

  • Vieras
Re: mp3 langaton verkko
« Vastaus #2 : 19.12.06 - klo:12.32 »
Jeps, mulla on sellanen tilanne että musiikit on xp'ssä ja langaton yhteys ubuntuun joka on senverran kaukana mutta lähellä sohvaa ja telkkaria joka  myös näyttönä tulee toimimaan niin ei oikein voi xp.tä huudattaa eikä piuhojenkaanveto tule kysymykseen.