Suosittelen laittamaan softaraidin eli laittamaan Ubuntun hallitsemaan raid-toimintaa. Jos korttisi hajoaa ja käytät sitä raidaamiseen, joudut mahd. hankkimaan uuden samanlaisen jotta saat homman taas toimimaan: ubuntussa ei tällaista ongelmaa ole.
Tai vilkaise mitä google kertoo kortin nimellä ja sanalla raid ubuntu tai linux
r