Kun olen laatinut oman .desktop-tiedoston ja kiinnittänyt siinä määritellyn toiminnon telakkaan, .desktop-tiedoston muutokset eivät näy ennen kuin loggaan ulos ja sisään. Onko olemassa joku kevyempi tapa millä muutokset saa näkymään? Pelkkä kiinnityksen poisto ja uudelleenkiinnitys ei auta.