Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Eikös tuo ilmoita ongelmasta vie tiedon Ubuntun kehittäjille? Jos ei lähetä tietoa, niin kehittäjät eivät tietenkään huomaa, että jokin on vialla. Ongelma jatkuu ja voi olla, että kärsijöitä on paljon. Lähettele vain niitä ilmoituksia. Nehän menee lähettämisen jälkeen ihan itsekseen.
sudo systemctl disable apport.service
Tämä nyt ei auta mistä syystä ilmoitus tulee, mutta itse olen ongelman ratkaissut poistamalla apport-palvelun käytöstä. Koodia: [Valitse]sudo systemctl disable apport.service
apport.service is not a native service, redirecting to systemd-sysv-install.Executing: /lib/systemd/systemd-sysv-install disable apport
Lainaus käyttäjältä: Jtkone - 01.10.24 - klo:12.32Tämä nyt ei auta mistä syystä ilmoitus tulee, mutta itse olen ongelman ratkaissut poistamalla apport-palvelun käytöstä. Koodia: [Valitse]sudo systemctl disable apport.serviceEipä tuokaan poistanut virheilmoitusta koneessani... Kun ajoin em. komennon päätteessä, tuli tällainen plaute:Koodia: [Valitse]apport.service is not a native service, redirecting to systemd-sysv-install.Executing: /lib/systemd/systemd-sysv-install disable apport
https://askubuntu.com/a/93467 tuolla vähän lisää vinkkejä miten saa toimiin jos ei poista koko ohjelmaa