Joskus aikoinaan toimi seuraava komento:
sudo purge-old-kernels --keep 3 -qy
Nyt tulee vastaukseksi:
Command line option --keep is not understood in combination with the other option
Jos ei halua autoremove-komentoa käyttää ja haluaa säilyttää 3 viimeisintä, niin tuo on aina ollut turvallinen tapa. Miksi se ei enää toimi?