Edit - Tosin itselläni on laadukkaat naks naks tikut kuten mm. Competition Pro ja Tac-2.
Mulla on konepaketin mukana tulleet tikut, merkkiä "Zipstick". Jossain vanhassa arvostelussa eivät olleet surkeimpia, eivät parhaimpia, mutta nyt liki 30-vuoden kestotestin voin sanoa, ettei laadussa kyllä ole mitään vikaa
Näyttää ihan laatu-tikulta, joka lieneen saanut vaikutteita Competition Pro:lta tai toisin päin, mikäli Competition Pro on tuoreempi.
Suosittelen vahvasti ostaa tuo Huuto.net:ssä oleva adapteri, niin pääset PC:ssäkin nauttimaan aidosta retroilusta. Se toimineen suoraan Plug And Play, ja näkyy analogia-tikkuna ilman ajureita. Aivan 100 %:n varmuutta en voi antaa, koska itse värkkäsin oman adapterin itse, mutta samoilla ohjeilla tein (tai hivenen tulkitsemanani). Sehän vie vähemmän tilaakin, kuin kokonainen USB-padi.
En tosin ole adapteria testannut Amiga-emulaattorilla, kun en omista Amigaa, niin en katso oikeudekseni käyttää kyseistä emulaattoria, mutta kyseinen adapteri toimii Vice:ssä, kunhan asetuksissa ilmoittaa käyttävän tikkua. Kyseinen adapteri toimii peräti The C64 Mini:ssä, joka on siis välimuoto Vice:stä ja Aidosta. (Toki The C64 Mini taitaa raudallisesta olla Linukka, mutta distro on viimeistelty käyttöliittymältää C64:ksi.)