Juuh elikkäs eilen tuli Dapperi huitastua läppäriin ns. yes yes asennuksella ja äänetkin pelas ekalla kerralla mutta heti seuraavas bootis ei tullu pihaustakaan...
oliskos jollakin jotain apuja tälläselle aloittelevalle linux harrastajalle,kuinka äänet sais kuuluun? ALSA näyttäis hanskaavan mikserin puolta...