Kirjoittaja Aihe: Xubuntu ja pcmcia-ongelma  (Luettu 1952 kertaa)

Kungas

• Käyttäjä
    • Profiili
Xubuntu ja pcmcia-ongelma
« : 06.09.06 - klo:21.47 »
Sekä langallinen pcmcia-verkkokortti että wlan-kortti toimivat moitteettomasti Xubuntun live-cd-asennusohjelmassa, mutta kumpikaan ei toimi enää asennetussa käyttöjärjestelmässä. Käynnistyksen yhteydessä näkyy havainnollistava ilmoitus "pcmcia not present". Mitä tehdä? Arvostaisin kovasti hyvin tarkkoja ohjeita, koska olen tällainen kädetön linux-nyyppä, kiitos jo etukäteen.

- K

whector

• Käyttäjä
    • Profiili
Re: Xubuntu ja pcmcia-ongelma
« Vastaus #1 : 06.09.06 - klo:22.11 »
Sekä langallinen pcmcia-verkkokortti että wlan-kortti toimivat moitteettomasti Xubuntun live-cd-asennusohjelmassa, mutta kumpikaan ei toimi enää asennetussa käyttöjärjestelmässä. Käynnistyksen yhteydessä näkyy havainnollistava ilmoitus "pcmcia not present". Mitä tehdä? Arvostaisin kovasti hyvin tarkkoja ohjeita, koska olen tällainen kädetön linux-nyyppä, kiitos jo etukäteen.

- K
tere! mulla oli vähän samankaltaisia ongelmia alkuunsa, eli livellä toimi kaikki, mutta sitten installin jälkeen ei mikään :) . olin juuri aloittamassa lausetta, jossa olisin neuvonut sua menemään yhteen paikkaan gnomen puolella, mutta kun sulla onkin xfce, niin nyt en ole täysin varma, että mistä yksi juttu löytyy. sun pitäis päästä verkkoasetuksiin, ja sieltä muuttaa oletusyhdyskäytävän laitteeksi eth1 -> eth0:ksi. Tarkastan pikaisesti, että miten tuo onnistuu xfce:ssä.
« Viimeksi muokattu: 06.09.06 - klo:22.14 kirjoittanut whector »