Vastaus kysymykseeni jöpöttöö varmaan jo valmiina tällä foorunmilla vaan eipä ole osunut silmään tai en ole osannut käytää oikeita hakusanoja, eli minulla on reitittimen kautta (d-link di-604) xp ja ubuntu verkossa, mitenkähän saisi pysyväis luontoisesti yhteyden auki niin että ei tarvis kirjotella tunnuksia ja salasanoja?