Kirjoittaja Aihe: Ubuntu jumittaa käynnistäessä  (Luettu 2172 kertaa)

Niila

• Käyttäjä
    • Profiili
Ubuntu jumittaa käynnistäessä
« : 09.08.06 - klo:14.45 »
Kyseinen käyttis on toiminut tähän asti täysin moitteitta mutta tänään kun yritin käynnistää, niin näyttö jumittui "configuring network interfaces" tekstin kohdalle. Mitä pitäisi tehdä?

Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 09.08.06 - klo:16.43 kirjoittanut Niila »

eliasj

• Käyttäjä
    • Profiili
Re: Ubuntu jumittaa käynnistäessä
« Vastaus #1 : 09.08.06 - klo:14.49 »
Paina Ctrl+C niin pääset ohi tilanteesta. Huomaa kuitenkin ettei netti sitten toimi. Mutta pääset korjaamaan tilanteen painamalla tuon näppäinyhdistelmän.
alias vililikku

Niila

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 09.08.06 - klo:15.14 »
Juu, pääsin tilanteesta ohi, mutta sisäänkirjautumisen jälkeen jumitus alkoi uudestaan. Pelkkä kursori ja ruskea tausta näkyvillä.. Pitääkö mun nyt asentaa koko laitos uudelleen vai onko parempia ajatuksia?

Edit: Voisko vika olla mun WLAN verkkokortissa? Se on linksys mallia WMP54G. Tosin eilen kaikki toimi hyvin samoilla asetuksilla. Auttakaa nyt ;D

Kiitti!
« Viimeksi muokattu: 09.08.06 - klo:16.43 kirjoittanut Niila »

Laho

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 31.08.06 - klo:10.52 »
Juu, pääsin tilanteesta ohi, mutta sisäänkirjautumisen jälkeen jumitus alkoi uudestaan. Pelkkä kursori ja ruskea tausta näkyvillä.. Pitääkö mun nyt asentaa koko laitos uudelleen vai onko parempia ajatuksia?

Edit: Voisko vika olla mun WLAN verkkokortissa? Se on linksys mallia WMP54G. Tosin eilen kaikki toimi hyvin samoilla asetuksilla. Auttakaa nyt ;D

Kiitti!

Tämä todennäköisesti auttaa...itselläni sama ongelma...
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=3778.0

edit: niin kertoilen lähipäivinä miten kävi, kun ehdi fiksaan omani