Hei,
Minulla on tämä minun www sivustoni, se on linuxilla, jotenka haluan käyttää myös videointi ohjelmissa vain linux ohjelmia.
Minulla on tällä hetkellä recordmydesktop ja pitivi käytössä.
Minulla oli valittuna 100% video laatu recordmydesktop ohjelmassa, ja pitivi oli valittuna theora.
Videon laatu ei kuitenkaan ole tätä parempaa -
http://www.bittipankki000.com/videot/videosnap_001.ogvKuinka voin parantaa videon laatua, onko esim. parempi aina recordmydesktoppia käyttäessä nauhoittaa minun näyttöni max resoluutiolla, joka on 32" FullHD eli 1920x1080 ja sitten vasta editoinnissa skaalata näyttö kokoja.
Minulla tuo yllä oleva video nauhoitettiin, recordmydesktop valikoituun 1400x800 ikkunaan, ja sitten tuotos video editoitiin kuten myös 1400x800 video kokoon pitivissä.
Olen iloinen jos voisin jotakin neuvoja vastaanottaa, jotta saan videoin laatuja edes hieman paremmaksi, minä kovasti tahtoisin laittaa hyvä laatuiset videot, tuohon sivustoni videosnap esittelyyn, eri peleistäni.
Minulla on ollut aika paljon pulmia linuxin videointi ohjelmissa, mutta, en aio käyttää windows ohjelmia tässä projektissani.
--