Kirjoittaja Aihe: LibreOffice Calc. Huomautus pistää koneen polvilleen?  (Luettu 1632 kertaa)

spark

• Käyttäjä
    • Profiili
Tulipa tuossa huomattua, kun piti huomautuksia lisäillä taulukkoon, niin prossu menee suht tehokkaalla koneellakin aivan tappiin. Normaalit pienet huomautukset toimii ihan ok, mutta, kun rivejä alkaa olla sen verran, että huomautusikkuna ei mahdu yhdelle sivulle, niin ei tule hommasta enää mitään. Onkohan tuohon olemassa mitään jekkua, millä saisi tilanteen korjattua? Ongelmaa saa vähän kierrettyä sillä, että zoomaa mahdollisimman kauas, ja liittää tekstin vasta sitten, niin ei takkua niin pahasti.

Libreoffice on versiota 3.5.7.2. Kokeilin kolmessa eri koneessa tätä ja kaikissa teki saman. Mahtaako sama bugi esiintyä vielä 4.0 LibreOfficessa?

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: LibreOffice Calc. Huomautus pistää koneen polvilleen?
« Vastaus #1 : 14.04.13 - klo:15.11 »
Minulla menee lyhyistäkin huomatuksista Libre Office tukkoon. Se ikään kuin tilttaa tai paremminkin jähmettyy eikä anna tehdä uusia huomautuksia, ei myöskään sammuttaa normaalisti ohjelmaa. Pikanäppäin huomautukselle ei pelaa. Kun käynnistän Libren uudelleen, se toimii taas vähän aikaa. En voi työskennellä näin. PPa  uudesta versiosta olisi ehkä mahdollista laittaa ohjelmalähteisiin, mutta en ole uskaltanut tehdä sitä. Vaihdan windows puolelle, jossa OpenOfficeorg toimii moitteettomasti. Kokeilen kun ehdin virtuaali Ubuntulla 13.04, josko Libre toimisi siinä paremmin.

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.13 - klo:15.14 »
Vielä. Anteeksi en huomannut, että otsikko oli LibreOffice Calc. Minun ongelmani oli Writeri'ssa.

villevi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 14.04.13 - klo:16.34 »
Libre officessa on jotain laajemminkin vikaa, koska mulla Libre Office sulkee koko työpöydän ja menee Xubuntun kirjautumisruutuun. Ja tämä tapahtuu kun avaa Libre Officen ja yrittää kirjoittaa jonkin numeron tyhjään dokumenttiin.
Tai jos avaa dokumentin jossa on pelkästään numeroita. Kumma vika...  ???

Versio: libreoffice-writer 1:3.5.7-0ubuntu4, Xubuntu 12.04