Projektini,
Minulla on kyllä ihan hieno projekti, mutta itse olen vain 41 vuotinen huonoa laki ja tietokone englantia lukeva helsinkiläinen koti säätelijä.
Olen miettinyt kun tuossa lähikaupassa oli ilmoitustaululla, olikos se varatuomari joka tarjosi lakiapua, mutta, liekö hänkin kyllä sitten erikoistunut vain avioeroihin ja vastaaviin.
Niin, olisi silti ihan hyvä että olisi virallisempi varmuus, kaikkeen käytössä olevaan, kuten openjdk julkaisuihin, ja niihin oikeuksiin mitä minulla appletteihini sitten openjdk kanssa on.
Ja myös olisi mukava vahvistaa, mitenkä voin käyttää oracle jretä samassa koneessa jossa openjdk kehittelyä käyn, tuo openjre tai icedtea kun vielä tänään jättää cpun 100% tilaan, kun applet koko muuttuu selaimessa.
Myös tuo ubuntu tuki joka oli desktopeissa jotain 100 euroa ja kehittynyt 150 euroa vuosi, tuo tuki olisi ihan mukava ottaa vuodeksi, täytyy jossain vaiheessa ottaa ubuntu.comiin yhteyttä.
Minulla ei ole aiempaa tietoa taitoa tälläisestä harrastuksesta, tämä on aika iso jytky, kokonainen ihan oma pelisivusto harrastus.
---