Kirjoittaja Aihe: 12.04 ja bluetooth ei toimi (RATKAISTU)  (Luettu 3174 kertaa)

ilu

• Käyttäjä
    • Profiili
12.04 ja bluetooth ei toimi (RATKAISTU)
« : 29.04.12 - klo:09.41 »
Onneks on testikone eli ei vielä voi siirtyä 10.04 -> 12.04 kun bluetooth ei toimi, onneksi käyttöjärjestelmä osasi itse lähettää ongelmasta vikaraportin.
Pariutuminen kyllä onnistuu toisen laitteen kanssa, mutta tiedostot ei siirry, ilmoittaa vaan virheestä.
10.04 toimii siis ilman mitään ongelmaa, miksi siis ei 12.04 ?
« Viimeksi muokattu: 23.07.12 - klo:14.51 kirjoittanut ilu »

ilu

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: 12.04 ja bluetooth ei toimi
« Vastaus #1 : 03.06.12 - klo:12.42 »
Nyt on kuukausi odoteltu eikä vieläkään bluetooth toimi 12.04.
Google haku bluetooth 12.04 näyttää kyllä et ongelmia on muillakin, mutta mä olen näköjään ainoa suomessa?

petteriIII

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 03.06.12 - klo:14.05 »
Minulla bluetooth joskus lakkaa "itsekseen" toimimasta ja se täytyy potkaista liikkeelle käskemällä päätteessä: sudo service bluetooth restart

ilu

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.07.12 - klo:22.12 »
Minulla bluetooth joskus lakkaa "itsekseen" toimimasta ja se täytyy potkaista liikkeelle käskemällä päätteessä: sudo service bluetooth restart

Ei auta potkaisu eli edelleenkään ei pysty puhelimesta lähettämään esim. kuvia tietokoneelle bluetoothin välityksellä, laittakaapa vaikka googleen-> ubuntu 12.04 bluetooth niin ongelmia on muillakin, mikä on siis rautalangasta väännetty ratkaisu tähän???

aku506

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 18.07.12 - klo:16.19 »
Itselläni on kanssa ongelma, ja tein siitä ketjunkin, mutta kukaan ei näytä tietävän mikä on vikana.

ilu

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #5 : 18.07.12 - klo:18.20 »
Itselläni on kanssa ongelma, ja tein siitä ketjunkin, mutta kukaan ei näytä tietävän mikä on vikana.

Joo onhan tämä outoa kun 10.04 toimii ihan moitteetta bluetooth ja täs uudessa ei enään ollenkaan, julkaisustakin on jo sen verran aikaa et luulis vika olevan jo paikallistettu ja korjattu.

OneakiM

• Vieras
« Vastaus #6 : 23.07.12 - klo:13.49 »
Sain myös raapia päätäni tovin tämän tiedostojen siirtymättömyyden kanssa ja ratkaisuksi omassa tapauksessa osoittautui: Unity-valikko - Omien tiedostojen jako - Vastaanota tiedostoja bluetoothin välityksellä Lataukset-kansioon kohdan valinta aktiiviseksi ja alkoi tiedostot liikkua.

ilu

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #7 : 23.07.12 - klo:14.50 »
Sain myös raapia päätäni tovin tämän tiedostojen siirtymättömyyden kanssa ja ratkaisuksi omassa tapauksessa osoittautui: Unity-valikko - Omien tiedostojen jako - Vastaanota tiedostoja bluetoothin välityksellä Lataukset-kansioon kohdan valinta aktiiviseksi ja alkoi tiedostot liikkua.

Suuret kiitokset, sieltähän se ruksattava kohta löytyi, nyt siirtyy tiedostot täälläkin, eipä ole tollaistakaan kohtaa tullut hoksattua ollenkaan.