Skype-yhteyden muodostaminen sujuu moitteettomasti. Ääni ja kuva molemmat ovat kelvollisia - suorastaan hyviä. Jostain ihmeen syystä usein noin 5-10 minuutin kuluttua ääni katkeaa. Kuvayhteys pysyy. Opettelenko viittomakielen?
Kyseessä on 64 bit Ubuntu 10.04, Ydin 2.6.31-11-rt, Gnome 2.30.2, Skype TM (Beta) Version 2.1.0.81.
Hannes