Kirjoittaja Aihe: Miten saisi Creative Zenin näkymään Lynxissä?  (Luettu 2480 kertaa)

Taita

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
En saa Zeniä näkymään liitettävissä laitteissa. Haullakaan ei ole löytynyt ratkaisua.

Karvameduusa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1055
    • Profiili
Vs: Miten saisi Creative Zenin näkymään Lynxissä?
« Vastaus #1 : 07.09.10 - klo:22.22 »
Asenna gnomad2 niminen paketti pakettihallinnasta. Kyseisellä sovelluksella pääset käsiksi soittimeen.

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Miten saisi Creative Zenin näkymään Lynxissä?
« Vastaus #2 : 08.09.10 - klo:00.26 »
[offtopic]
Luulin ensin, että puhutaan selaimesta ;D
[/offtopic]

Taita

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Miten saisi Creative Zenin näkymään Lynxissä?
« Vastaus #3 : 08.09.10 - klo:21.32 »
Asenna gnomad2 niminen paketti pakettihallinnasta. Kyseisellä sovelluksella pääset käsiksi soittimeen.

Juu asennettu on, vaan Gnomad2 kippaa kun yrittää avata Zeniä. Zenin saa mountattua, mutta ei näy liitettävissä.

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Miten saisi Creative Zenin näkymään Lynxissä?
« Vastaus #4 : 09.09.10 - klo:09.37 »
Jos käynnistät Gnomad2:n päätteestä, tuleeko sinne jotain virheitä ohjelman kaatuessa?

PeeAaa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 233
    • Profiili
Vs: Miten saisi Creative Zenin näkymään Lynxissä?
« Vastaus #5 : 12.09.10 - klo:14.44 »
Mulla on tuo sama soitin  ja kun gnomad2:n käynnistää päätteessä niin tule herja:
"muistialueen ylitys" ja ohjelma kaatuu. Ei auta vaikka laittaa sudon eteen.Käytössä mulla on ubuntu 10.04.
Ainoan ohjelman jonka olen saanut toimaan on Amarok jolla voi lukea ja editoida musiikkikokelmaa ,mutta
ei voi siirtää laitteeseen uutta musiikkia tai en vain osaa. Onneksi on vielä toinen kone jossa u8.10 jossa
gnomad2 toimii.
Amarok:iin tarvii vielä  libxine1-all-plugins kirjaston paketinhallinnasta musiikin kuuntelua varten(mp3).
Kun soittimen kytkee koneeseen niin kuvake tulee työpöydälle, mutta ei Sijainnit valikkoon.

T:PeeAaa