Moro !!
Näitä legendoja koettaisin käydä läpi
. Molemmissa hiukan ongelmaa..
Käytössä siis Acerin pöytäkone, en muista prossua, 1 GT muistia, Atin näytönohjain, 10.04, ms langaton hiiri ja Logitechin langaton näppis ..
Freedink.
Kun käynnistän, alkaa hiiren osoitin menemään kohti vasenta ylänurkkaa ja jos käynnistän alan pelata, Dink juoksee kohti vasenta alanurkkaa ?? Epäilen että koneen usb-portit on sekoamassa, voisiko vaikuttaa tähänkin ??
Freedoom. Kanssa ihan pieni vika. Kun koetan aloittaa pelin, kaatuu.. Tässä päätteestä tullut tulostus... Mistä edetä ??
freedoom
prboom v2.5.0 (http://prboom.sourceforge.net/)
I_SetAffinityMask: manual affinity mask is 1
M_LoadDefaults: Load system defaults.
default file: /home/jaska/.prboom/prboom.cfg
found /usr/share/games/doom/freedoom.wad
IWAD found: /usr/share/games/doom/freedoom.wad
PrBoom (built Nov 7 2009), playing: DOOM 2: Hell on Earth
PrBoom is released under the GNU General Public license v2.0.
You are welcome to redistribute it under certain conditions.
It comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. See the file COPYING for details.
V_Init: allocate screens.
found /usr/share/games/doom/prboom.wad
D_InitNetGame: Checking for network game.
W_Init: Init WADfiles.
adding /usr/share/games/doom/freedoom.wad
adding /usr/share/games/doom/prboom.wad
W_InitCache
M_Init: Init miscellaneous info.
R_Init: Init DOOM refresh daemon -
R_LoadTrigTables: Endianness...ok.
R_InitData: Textures Flats Sprites
R_Init: R_InitPlanes R_InitLightTables R_InitSkyMap R_InitTranslationsTables R_InitPatches
P_Init: Init Playloop state.
I_Init: Setting up machine state.
I_InitSound: configured audio device with 1024 samples/slice
I_InitSound: sound module ready
S_Init: Setting up sound.
S_Init: default sfx volume 8
HU_Init: Setting up heads up display.
I_InitGraphics: 640x480
I_UpdateVideoMode: 640x480 (nofullscreen)
V_InitMode: using 8 bit video mode
I_SetRes: Using resolution 640x480
I_UpdateVideoMode: 0x60000000, SDL buffer, direct access
ST_Init: Init status bar.
P_GetNodesVersion: found version 2 nodes
I_SignalHandler: Exiting on signal: signal 8
I_ShutdownMusic: removing /tmp/prboom-music-GoaLtE
I_ShutdownSound: