Kirjoittaja Aihe: Korruptoituneen word tiedoston avaaminen  (Luettu 3261 kertaa)

purjo

• Käyttäjä
    • Profiili
Korruptoituneen word tiedoston avaaminen
« : 02.05.10 - klo:21.13 »
Elikkä, olis tossa tollanen mäsän .doc tiedosto joka on korruptoitunu. Oon ettiny ilmasta softaa jolla sen sais avattua ja tallennettua jokapaikasta, huonolla menestyksellä.

Siksipä kysyisinkin että pystyykö joku kertomaan tähän ubuntuun jotain ohjelmaa jolla tuo luonnistuisi ?
Jollain demolla se ainakin aukee, mutta eipä saanu kuitenkaan tallennettua kun demo oli. Copy pasteki estetty =D

Kiitoksia =)

Timo Virtanen

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Korruptoituneen word tiedoston avaaminen
« Vastaus #1 : 02.05.10 - klo:21.36 »
Oletko kokeillut avata OpenOfficen Writerilla eli Ubuntun tekstinkäsittelyohjelmalla. Onnistuuko? terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

purjo

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 02.05.10 - klo:21.42 »
Kyllä vain. Ei auta. Eikä editorillakaan. Oon myös kolunnu kaikki eri tiedostomuodot läpi. Eli vaihellu niitä siitä.
Noi demo editorit aukasee sen mutta en oo ku yhen ilmasen löytäny ja se sitten taas ei avaa sitä x) Tiedä häntä johtuuko siitä että pitää winellä sitä käyttää.

Sitä sitten meinailin että onko linux nativee vastaavaa editoria.

Kiitoksia taasen =)

oobetimer

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.10 - klo:21.52 »
Kyllä vain. Ei auta. Eikä editorillakaan. Oon myös kolunnu kaikki eri tiedostomuodot läpi. Eli vaihellu niitä siitä.
Noi demo editorit aukasee sen mutta en oo ku yhen ilmasen löytäny ja se sitten taas ei avaa sitä x) Tiedä häntä johtuuko siitä että pitää winellä sitä käyttää.

Sitä sitten meinailin että onko linux nativee vastaavaa editoria.

Kiitoksia taasen =)

Kword?   :)

http://www.koffice.org/kword/
13/2/2009 and friday....

http://debian-fi.dy.fi/

purjo

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 02.05.10 - klo:22.00 »
Tässä menee tovi kun asentelen ja kokeilen. Mitä katoin, ni voihan tuo auttaakkin. Palaan astialle jahka olen kokeillut =)

purjo

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #5 : 02.05.10 - klo:22.19 »
Eipä se Kwordikaan kyenny avaa =/

J3K

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 02.05.10 - klo:22.46 »
Kuulostaa vähän sellaiselta tapaukselta että filu olisi kaapattu, ts. kryptattu ja ainoa pelastus olisi maksaa tuosta täysversiosta että saisi pelastettua tiedot...

purjo

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #7 : 02.05.10 - klo:22.50 »
Tjuu, siltä se vaikuttaisi. Tosin luulen että se on vain seonnut. Kryptattu se ei ainakaan ole. Onneksi =D
Piru sentään. Millään viites kaivaa kuvetta ja maksaa jostain paskasta mäsä softasta =/

J3K

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #8 : 02.05.10 - klo:22.51 »
http://www.tietokone.fi/uutiset/troijalainen_kaappaa_tiedostot_fiksu_valttyy_harmilta

Siis tuohon viittasin. Enpä tiedä millä tuon sitten fiksaa

purjo

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #9 : 02.05.10 - klo:22.58 »
Mjaa, saattaahan tuokin olla. Tuo tiedosto ei ole oma, ja se kenen se on, käyttää windowsia.
Muistitikulla se on korruptoitunu kuitenki. Eikä tietenkää mitään tallenusta oo muualla ku siinä tikulla x))

Pitänee vie koittaa jollan uudemmalla officella kun niissä on joku sisään rakennettu korjaus hommeli. Tosin odotukset ei oo kovin suuret sen suhteen =D