Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Myöntävä vastaus molempiin kysymyksiin.
Lainaus käyttäjältä: Tha-Fox - 23.04.10 - klo:12.55Myöntävä vastaus molempiin kysymyksiin... mutta vastuu on kysyjällä.re kaikki viittaukset backupin tekoon !
Mulla kaatu asennus levyosiointiin. Koneella on XP pro asennettuna ja yritin asentaa Ubuntun 10.04 RC:n rinnalle. Levykoon muuttaminen heitti virheen ja virheilmoitus jäi looppaamaan... Että ei ihan putkeen mennyt.
Lainaus käyttäjältä: lbo - 23.04.10 - klo:20.39Mulla kaatu asennus levyosiointiin. Koneella on XP pro asennettuna ja yritin asentaa Ubuntun 10.04 RC:n rinnalle. Levykoon muuttaminen heitti virheen ja virheilmoitus jäi looppaamaan... Että ei ihan putkeen mennyt.Kokeilepa tehdä osiot valmiiksi XP:n puolella sen omilla työkaluilla ja asentele sitten Ubuntu.
Lainaus käyttäjältä: Tha-Fox - 24.04.10 - klo:22.15Lainaus käyttäjältä: lbo - 23.04.10 - klo:20.39Mulla kaatu asennus levyosiointiin. Koneella on XP pro asennettuna ja yritin asentaa Ubuntun 10.04 RC:n rinnalle. Levykoon muuttaminen heitti virheen ja virheilmoitus jäi looppaamaan... Että ei ihan putkeen mennyt.Kokeilepa tehdä osiot valmiiksi XP:n puolella sen omilla työkaluilla ja asentele sitten Ubuntu.En minä ole ikinä nähnyt XP:ssä omia työkaluja, joilla voisi pienentää lennosta sen osioita.Siksi olen jo vuosia käyttänyt gpartedia siihen hommaan.