Olen lukenut keskustelua läpi ja koittanut etsiä vastausta ongeelmani muualta.
Aloitin linuxin käytön Ubuntulla windows7 kanssa rinnakkain. Päätin kuitenkin siirtyä pelkästään linuxiin ja poistin koko windowsin. Haluan nyt asentaa windowsin takaisin, jotta pystyn kunnolla pelaamaan nettipokeria. Linuxilla tämä ei valitettavasti täyspainoisesti onnistu.
Ongelmana on juurikin tuo asennus. Olen formatoinut live-cd:llä kovoa täysin tyhjäksi ntfs.ksi, fatiksi ja jopa unallocatediksi ja näin koittanut asentaa windowsia. Tällä hetkellä minulle on ihan sama jääkö linux tuohon rinnalle vai ei, mutta kohta pääsee itku. Windows XP:n asennus antaa seuraavan viestin purettuaan asennustiedostot ja yrittäessään käynnistää konetta uudelleen ensimmäistä kertaa:
"A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer,
......
D
***STOP: 0x0000007B (0xF78D2528, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)"
Tämä voi ilmeisesti johtua siitä että tuo xp:n levy ei tue SATA kovoa tjtn. Olen kuitenkin yrittänyt samaa windows7 asennuslevyllä sekä toisella XP Service pack3 asennuslevyllä, mutta turhaan.
Osaako joku viisas sanoa, mikä neuvoksi? Voi olla, että asiaa on sivuttu jo keskustelussa ja olenkin yrittänyt ratkaista ongelmaa annetuilla keinoilla.