Kirjoittaja Aihe: Nyt löytyi repo josta saa Firefoxin uusimman ja vakaimman version  (Luettu 1990 kertaa)

Jenkkipurkka

  • Vieras
Löysin firefox repon joka vihdoinkin päivittää firefoxin 3.6 versioon ilman mitään namorokaa tai ubuntuzillaa se vain päivittyy kolome.kuutosee
Itse repo ppa:mozillateam/firefox-stable
ja suomen kielipaketti: http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/3.6linux-i686/xpi/fi.xpi
« Viimeksi muokattu: 07.03.10 - klo:18.44 kirjoittanut Jenkkipurkka »

Jula

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 328
    • Profiili
Eli tuo ppa.. alkuinen lause ohjelmalähteisiin, eikös niin.. Ja tuosta linkistä tuli ainakin FF:ssä "Page not found"..

Jenkkipurkka

  • Vieras
Korjasin linkin ja laita vaan se ohjelmalähteisiin se muuttuu oikeaan muotoonsa

Jula

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 328
    • Profiili
Näytti asentuvan, klikkasin korjatun linkin ja tuli virheilmoitus:

XML-jäsennysvirhe: määrittelemätön entiteetti
URL: chrome://mozapps/content/extensions/extensions.xul
Rivinumero 112, sarake 5:    <menuitem id="menuitem_installSearchResult" command="cmd_installSearchResult"
----^

EIKÄ toimi !! FF ei meinaa saada käyntiin kuin poistamalla /home/.mozilla/firefox-kansion, jonka jälkeen saa taas laittaa kaiken alusta.. Phuuh.. Kunhan nyt saisi tämän siististi pois..
« Viimeksi muokattu: 07.03.10 - klo:22.05 kirjoittanut Jula »

Aliengrey

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 539
    • Profiili
Myös Ubuntu tweakilla saa helposti 3.6:n. Itse käytin sitä ja hyvin toimii 3.6:n

edit: eikä oo mikään namoroka
« Viimeksi muokattu: 07.03.10 - klo:22.22 kirjoittanut jtheman80 »

Jula

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 328
    • Profiili
Jep, odottelen kyllä varmaan suosiolla normipäivitystä.. Nyt tunti mennyt ihan vain tän kokeilun takia hermoja.. Synapticilla pois ja taas toimii..

juyli

  • Vieras
Jep, odottelen kyllä varmaan suosiolla normipäivitystä..
Useimmat tietoturvareijät koskevat lähinnä Windows-käyttöjärjestelmää, sekä siihen asennettavia versioita. Joissakin tapauksissa Ubuntu/Debian järjestelmiin asennettavat päivitysversiot korjaavat kriittisimmät paikkaukset, vaikka itse selainversio ei päivittyisikään.