Kirjoittaja Aihe: missä apt-get cache ja kernel-paketit? [ratkaistu]  (Luettu 1272 kertaa)

madmax75

• Vieras
Ehkä tyhmä kysymys, mutta...

... en kuollaksenikaan enää muista, MINNE apt-get tallentaa lataamansa Linuxin ytimen paketit (siis muotoa  "kernel-image-blablabla-tar.bz2 jne.")? Tiedän, että ne ovat jossain cache-kansiossa jossakin, mutta en yksinkertaisesti löydä sitä enää koneeltani, vaikka olen aiemminkin sitä tutkinut.  ::)  ???

Turhauttavaa, kun alkaa muisti mennä  :(
« Viimeksi muokattu: 13.03.10 - klo:15.08 kirjoittanut madmax75 »

oobetimer

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: missä apt-get cache ja kernel-paketit?
« Vastaus #1 : 13.03.10 - klo:12.56 »
Ehkä tyhmä kysymys, mutta...

... en kuollaksenikaan enää muista, MINNE apt-get tallentaa lataamansa Linuxin ytimen paketit (siis muotoa  "kernel-image-blablabla-tar.bz2 jne.")? Tiedän, että ne ovat jossain cache-kansiossa jossakin, mutta en yksinkertaisesti löydä sitä enää koneeltani, vaikka olen aiemminkin sitä tutkinut.  ::)  ???

Turhauttavaa, kun alkaa muisti mennä  :(

/var/cache/apt/archives

:)
13/2/2009 and friday....

http://debian-fi.dy.fi/

madmax75

• Vieras
« Vastaus #2 : 13.03.10 - klo:13.11 »

/var/cache/apt/archives

:)

Tyhjä.  ??? Käyttelin kyllä äsken Ubuntu Tweakin pakettisiivoojaa, mutta en poistanut kernel-paketteja. Mutta siis niitäkään en löydä enää Nautiluksen kautta, vaikka ne Ubuntu Tweakissa näkyvätkin... wtf?  :o

lompolo

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 13.03.10 - klo:13.41 »
Pakettivälimuisti on sitten tyhjennetty.

Synapticilla näkee paketin ominaisuuksista asennetut tiedostot.

Koodia: [Valitse]
/usr/src/linux-source-[versionumero].tar.bz2

madmax75

• Vieras
« Vastaus #4 : 13.03.10 - klo:14.48 »
Voi olla, että muistini pettää (jälleen) ja olen kuin olenkin erehdyksessä poistanut Ubuntu Tweakilla myös ne kernel-paketit (vaikka ei olisi pitänyt).  ;D Hupsistakeikkaa.

No, eipä tuo paljon haittaa loppujen lopuksi, kunhan vain ihmettelin  ::) Varhaisdementiaako lienee?  ::)
« Viimeksi muokattu: 13.03.10 - klo:15.00 kirjoittanut madmax75 »