Kirjoittaja Aihe: Songbird-asennus  (Luettu 4223 kertaa)

Child_of_night

• Käyttäjä
    • Profiili
Songbird-asennus
« : 29.12.07 - klo:14.05 »
Latasin songbirdin (http://www.songbirdnest.com/)
pakettitiedoston, ja purin sen työpöydälle.
Sieltä paljastui jos jonkinlaista tiedostoa, eikä minulla ole harmainta aavistusta kuinka se asennetaan, voisiko joku auttaa ?

audi

• Käyttäjä
    • Profiili
Mozillazine

A1398 ym romua,  macOS 10.13
Linux Mint 18, Mate

AlkaaliMc

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Songbird-asennus
« Vastaus #2 : 29.12.07 - klo:15.13 »
http://www.getdeb.net/search.php?keywords=songbird asenna tolla saat paremman paketin

Minna S

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.07 - klo:16.59 »
Minulla tuo löytyy pakettivarastosta.

Linux user # 406601

Lemmi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 05.02.10 - klo:17.17 »
Mulla on suuria ongelmia ton asentamisen kanssa, voisko joku vähän jelppiä? Ku konsole valittaa vaa erroria ja ettei tiedostoa löydy, ja nii kaikki muukin.

ajaaskel

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #5 : 05.02.10 - klo:18.01 »
Kurkkasin hieman tuota pakettia ja kokeilin Karmic: ssa.  Tee näin:

- Tee songbird hakemisto kotihakemistosi alle
- Raahaa kaikki tavarat tuolta .tar.gz paketista songbirdin alta tuonne tekemääsi hakemistoon
- Tuplaklikkaa songbird nimistä tiedostoa ja valitse Suorita
- Vastaile lisenssiehtokysymyksiin ja anna asennuksen edetä
- Songbird aukee lopuksi

Seuraavalla kerralla kun tuplaklikkaat tuota samaista songbird tiedostoa se ei ajakaan mitään asennusta enää vaan käynnistää songbird: in.  Ei tehnyt ainakaan itselleni käynnistyskuvaketta mutta sen voi tehdä itse.

« Viimeksi muokattu: 05.02.10 - klo:18.44 kirjoittanut ajaaskel »
Autamme ilolla ja ilmaiseksi omalla ajallamme.  Ethän vaadi, uhoa tai isottele näin saamasi palvelun johdosta.

HMi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 05.02.10 - klo:18.48 »
Minulla tuo löytyy pakettivarastosta.

Niin minullakin.

Lemmi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #7 : 05.02.10 - klo:20.13 »
Nyt toimii, kiitos kovasti!

ajaaskel

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #8 : 06.02.10 - klo:11.12 »
Hyvä juttu, laittaisitko [Ratkaistu] tuonne ensimmäisen viestisi otsikon loppuun.   

Lainaus
...löytyy pakettivarastosta...

En löydä pakettivarastosta ainakaan Karmic: lla / 64 bittinen, ehkä jollain muulla versiolla löytyy ?  No ei tuo puute juuri haittaa, melko helposti tuon saa lopulta käyntiin kun keksii mikä on asennuksen juju, käynnistyskuvakkeen vain joutuu virittämään itse.

Autamme ilolla ja ilmaiseksi omalla ajallamme.  Ethän vaadi, uhoa tai isottele näin saamasi palvelun johdosta.

HMi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #9 : 06.02.10 - klo:14.31 »
Hyvä juttu, laittaisitko [Ratkaistu] tuonne ensimmäisen viestisi otsikon loppuun.   

Lainaus
...löytyy pakettivarastosta...

En löydä pakettivarastosta ainakaan Karmic: lla / 64 bittinen, ehkä jollain muulla versiolla löytyy ?  No ei tuo puute juuri haittaa, melko helposti tuon saa lopulta käyntiin kun keksii mikä on asennuksen juju, käynnistyskuvakkeen vain joutuu virittämään itse.

Joo ei se olekaan perus repoissa, se vaatii juurikin tuon getdebin pakettivaraston johonka AlkaaliMc on jo linkannut tuossa ylempänä.

ajaaskel

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #10 : 06.02.10 - klo:18.24 »
Kävin kyllä kurkkaamassa tuota linkkiä, itselläni Karmic:

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: 06.02.10 - klo:18.26 kirjoittanut ajaaskel »

juyli

• Vieras
« Vastaus #11 : 06.02.10 - klo:19.32 »
Joo ei se olekaan perus repoissa, se vaatii juurikin tuon getdebin pakettivaraston

Yhä haluan vain muistuttaa, että täysin epävirallisten repojen lisääminen voi monessakin suhteessa johtaa isompiin tai pienempiin ongelmiin. Perussyynä tietenkin se, etteivät nuo ole virallisesti jakelun tukemia.
Joissakin tapauksissa noiden repojen softien asennus vaivattomimmin käy lisäämällä ko. repo, mutta säännöllisesti
epävirallisten repojen käyttö voi johtaa vaikeastiselvitettäviin ristiriitoihin.

pelko

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #12 : 12.02.10 - klo:18.42 »
Moikkamoi.

Jos täällä on Laululinnun pitkäaikaisia käyttäjiä, osaisiko/haluaisiko joku neuvoa jotakin kotisivulla mainostetusta synkronointiominaisuudesta?
Olisin kiinnostunut synkronoimaan niin, että musiikkikirjasto olisi aina synronoinnin yhtenevä songbirdissä ja puhelimessa. Onko tämä mahdollista? En ole keksinyt, miten. Tietenkin rsyncillä menee, soittolistat ihan ei jos ei ole erikseen tallennettu ;)

Niin ja plugareita voi suositella, omia suosikkeja jne. Jossain screenhotissa taisi olla youtube-videoita pyörittävä plugin mutta en sellaistakaan äkikseltään löytänyt.

Niin, ja eikai tämä tee samanlaista kenkkua kovontukkimisjuttua kuin tuo iTunes muistaakseni teki, eli luo kopion kaikesta? En ole varma mutta tuli jossain vaiheessa vähän sellainen tunne että ei kai vaan...