Minulla on (yhä edelleen) ongelmia Karmicin ja Huawei e160e:n kanssa. Mokkula on tunnistuvinaan ja yhteyskuvake kertoo yhdistäneensä, mutta yleensä Firefox ei löydä palvelinta. Yhteys onnistuu yleensä lopulta sinnikkäästi yrittämällä aina uudelleen. Aikaisemmassa 9.04 Jauntyssa Huawei toimi nopeasti ja luotettavasti joka kerta, mutta Karmicissa se näkyy levyasemana työpöydällä. Unmounttaan levyaseman kuvakkeen, mutta tällä ei ole sanottavaa vaikutusta yhteyden muodostumisen onnistumiseen. Yhdistää kun haluaa, ehkä kerran neljästä. Olen päivittänyt Karmicin Update Managerilla, mutta ratkaisu Huawein mokkulaongelmaan on vielä tulematta.
Minulla on Huawein lisäksi vanhempi Option Icon 7.2 -mokkula, jota en ikinä saanut tunnistumaan mokkulaksi (näkyi vain Zero-CD -asemana) Jauntyssa tai Hardyssa, mutta yllätys oli suuri, kun Karmicissa tuki löytyi sille heti ja nikottelematta, kuten Huawein laita oli ennen päivitystä. Hyvä, että joidenkin muiden valmistajien kohdalla on parannusta tapahtunut.