Aika lähellä oikeaa, mutta liitospisteet ei saa olla samat eli vaihdan kummallekin riville omat kansiot eli /media/ACER ja /media/Ohjelmat (itseasiassa yleisempi käytäntö on liittää kansion /mnt alle, mutta ei tuolla käytännön merkitystä ole)
tietysti myös nuo /dev/scd0 pitää korvata oikeilla /dev/sdaX riveillä, joissa X on osion numero, eli lopputulos on jotain seuraavan tyylistä
/dev/sda2 /media/ACER fat16 user,auto,umask=0000,gid=46 0 0
/dev/sda3 /media/Ohjelmat ntfs-3g user,auto,umask=0000,gid=46 0 0
Itse jättäisin myös kokonaan umast ja gid parametrit pois. Itse en muistaakseni ole koskaan niitä käyttänyt kun olen tehnyt manuaalisen liitoksen fstabiin, mutta tuohan riippuu ihan siitä missä käytössä asema on. Itse olen halunnut kaikki oikeudet kyseisille asemille ja ilman erillisiä parametrejä näin käy. Tosin viimeisestä liitoksesta nyt on aikaa, eli joku muu voisi vahvistaa tämän.
*edit*
Lasse tuossa onkin maininnut tuon locale pätkän ja se kyllä kannattaa laittaa tuonne perään, muistaakseni verkkoaseman kanssa törmäsin ongelmiin kun sen liitin ilman tuota ja pelkkä ntfs ei tosiaan riitä, vaan tuo ntfs-3g on oikein.