Toisella kovolla olisi sopivasti tilaa jemmailla tiedostoja, mutta enpä kykene. Liittämään eikä tallentamaan pysty.
Tiedostojärjestelmä on ext3, ja siinä levyn alussa näyttää olevan

Sen "omistaa" root, jonka lopulta pitäisi olla minä joka omistan koneen

Pitääkö se levy osioida vai voiko oikeuksia muuttaa tai poistaa koko "eston"?