Kirjoittaja Aihe: PeliServeri Kotiin : Mitä perus virheitä suunnitelmassani ??  (Luettu 1797 kertaa)

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Hei!

Tässä koko serveri suunnitelmani ->

Linja 8m/3m
Koti serveri koneena - "Atom 230/330 taikka EEE Celeron 1.2Ghz".
Serveri ohjelmana - oma SUN JAVA 1.6.0.17b pyörittämä serveri ohjelma.

Tämä 8m/3m linja jaetaan lähtevän osalta seuraavasti ->
50K-100K : Apache2, käytäntö sitten saa ratkaista.
200K-250K : UDP peli paketeille.

Onkos teillä kellään ollut peliserveriä, ymmärtääkseni shakki/reversi serverit ovat aika yleisiä ainakin tietotekniikkaa opiskelleilla, ja kai muillakin ??
Kuinkas oman olet rakentanut, taikka kuinka rakentaisit ?? Nyt voi laittaa vinkkiä :)

Eli, kiitos kun korjaatte mahdolliset typeryydet suunnitelmassani ??
Oma käsitys kuinka hukka voittoista UDP käyttö on Suomen linjoilla on olematonta ??
Mutta, yrittäisin että voisin palvella maksimi 300??-1500?? käyttäjää kerrallaansa.

//----

Kiitos,,
« Viimeksi muokattu: 28.11.09 - klo:04.11 kirjoittanut JariTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--