Kirjoittaja Aihe: WD TV HD Multimedia soitin.  (Luettu 1828 kertaa)

Blackheart

• Vieras
WD TV HD Multimedia soitin.
« : 24.09.09 - klo:21.01 »
Mahtava laite. Halvalla saa näkymään kaikki videot ja mikä parasta musiikit myös kuulee.

Flac soittimeksi ostin, mutta on aivan mahtava videosoitin kanssa. Omasta mielestä ääni on erittäin hyvä.

Kuuntelen Stereo ulostulon kautta ja Monster Cable johdoilla. Vahvistin ja Kajarit eivät oikein ole uusinta ja uutta, mutta ääni on huomattavasti  kirkkaampi kuin Omassa CD-soittimessa. Sekunda, eiku Philips CDR 765 tupla dekki soittimella.

Tietääkseni laitteessa jyrrää Linux, mainio laite kyseessä. Ohjelmisto päivityksiä saa ja itse asensin uusimman "Pre" version heti. Kaikki toimii ongelmitta.

Ei voi muuta kuin olla tyytyväinen soittimeen.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=35863

Onko muilla kokemuksia.

Olisko kellään kunnon LP-soitinta ja halua kopsata yks LP-levy? Levyä ei saa ollenkaan CD versiona. Ei meinaa kyllä enään saada LP-versionakaan.

Digitaalia pitäis saada levystä. voin maksaa jotain vaivasta.
« Viimeksi muokattu: 25.09.09 - klo:02.21 kirjoittanut Blackheart »

qwertyy

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: WD TV HD Multimedia soitin.
« Vastaus #1 : 24.09.09 - klo:21.34 »
Joskus törmäsin tuohon laitteeseen ennen virallista julkistusta ja katsoin että ihan kivan näköisesti ominaisuuksia, mutta GUI:sta ei ollut mitään materiaalia silloin. Nyt kun vilkaisin niin ihan kivan ja selkeän näköinen vaikuttaa olevan. Ilmeisesti käyttis muistuttaa käyttötyyliltään hiukan Sonyn XMB:tä mikä ei varmaankaan ole huono asia? Onko tuossa hyvät verkko-ominaisuudet? Ois jännä tietää mitä rautaa tuo sisältää, meinaan voi kiinnostaa monia "modaajia" tuo laite kun vaikuttaa ruuti riittävän FullHD matskuun :)

Tuolla varastossa jossain pitäisi löytyä toimiva lp-soitin, voisin kokeilla joku päivä missä kunnossa se on.

Blackheart

• Vieras
Vs: WD TV HD Multimedia soitin.
« Vastaus #2 : 25.09.09 - klo:02.54 »
Pikku miinus soittimessa on aika hitaat valikot. Seuraavan kappaleen valinta saattaa kestää, jopa 5 sekuntiakin. Kait se joskus korjataan.

Itse kirjoitan FLAC tiedostojen Tag jutut, "Unicode UTF-8" systeemillä ja WD arpoo soittojärjestyksen :(

Kappaleet on tyyliin 01. esittäjä - kappale.flac

En ole vielä kokeillut miten näyttää kyrilliset kirjaimet.

Mutta pääasia on että musiikki soi.

GWERTYYLLE:

Olis oiken kiva jos LP-soitin speelaa ja jaksaisit auttaa pikku ongelmassa ;) Olisin ostanut itelle huudosta Technicsen soittimen, mutta postitukseen tyssäsi, vaikka itse olisin maksanut huilut. :(

Kokeileppa äkkiä, miten soitin toimii ja ilmoita mulle.

Erittäin rakas LP kyseessä. Mummulle ja papallekin pitäis kopsata se, mutta sen voin tehdä sitten itse, kunhan joku ensin digitaalisois sen.

Parikymppiä varmaan riittää vaivasta, kun nakkaa kummankin puolen wav muotoon? maksan kulut myös että pistää LP+median tulemaan takaspäin.

Itse voin sit "raidottaa" ja sun muut kikkakolmoset Audacityllä...

Tuolta voi lukea ja kysellä  WD soittimesta.

http://wdtvforum.com/main/