Kirjoittaja Aihe: AMIPille korvaaja Amarokkiin  (Luettu 2095 kertaa)

Codename47

• Käyttäjä
    • Profiili
AMIPille korvaaja Amarokkiin
« : 06.01.09 - klo:22.44 »
Eli tarvisin jotain joka toimii samaan tapaan kuin AMIP ja Winamp, eli kun painan jotain näppäinyhdistelmää niin pystyisin pasteemaan Now playing spammia. Pikaviestimenä mulla on Pidgin ja musasoittimena Amarok. Löysin netin kautta kyllä jotain kamaa jolla sen np-spammin saa johonkin status laatikkoon, mutta haluaisin sen niin että pystyn pastettamaan sitä sinne missä nyt sattuu olemaan kursori.

Any ideas?

JaniR

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: AMIPille korvaaja Amarokkiin
« Vastaus #1 : 01.07.09 - klo:18.09 »
haluaisin kans tietää nko linuxsille tehty amippia mil pystyy paste ebiisin esim. DC++:ssa
HP Pavilion AMD Ahlon 3400+ 64 (2.2GHz) , 1gt ddr1, 200Gt, 1Tt sata kovot + ulkoinen wd 1 Tt kovalevy

Exitium

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: AMIPille korvaaja Amarokkiin
« Vastaus #2 : 02.07.09 - klo:00.10 »
Jos minulla olisi yhtään jaksamista, niin voisin melkein tehdä ITSE semmoisen scriptan. :D Ei nimittäin ole linuxmaailmassa edes hankala homma.

Se siis ottaisisi kappaleen tiedot ym. talteen ja pasteisisi ne heti kirjoittamallesi alustalle (esim. Pidgin).

Joo, mutta nyt en jaksa. Jos parin päivän sisällä tulee tylsää etkä ole löytänyt mitään ratkaisua, niin sitten voin EHKÄ tekemisen puutteessa alkaa väsäilemään. En kuitenkaan lupaa mitään. :P
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too