Onkohan tuosta jo tullut Breezy:yn versio. Mitä frontendiä muuten suosittelisitte ei pöytäkoneeseen (simppeli HTPC) johon tulee DVB-T kortti jonka kuvaa mielellään myös nauhoittelisin? Myös musiikin kuunteluun ja leffojen katseluun tulisi tuolta laitteelta pystyä (Winkkari puolella ehdin kokeilla Meedio:ta ja vastaavan tyyppinen formaatti kiinnostaisi).
Ja sitten minulle täysin Linux/Ubuntu ummikolle se vaikein pala, miten se siis asennetaan. Olen lueskellut noita Freevon erikielisiä ohjesivustoja, mutta kun niissäkin ohjeistus annetaan ikäänkuin osaavalle (itseltä ei edes tuo sourcelistin muokkaus onnistu ja repot ja muut käsitteet on aivan täyttä hepreaa, mihinkähän se suomenkielinen UbuntuGuide on kadonnut?). Olen yrittänyt parhaani mukaan asentaa sourcesta tai lataamastani tar.gz paketista, mutta ei se vaan ota onnistuakseen, herjaa vaan millon mistäkin väärästä komennosta tai hakemistosta jota ei löydy... Jos vaikka tän kerran joku viitseliäs (kun en kerran sitä itse taida olla) voisi laittaa rivi riviltä komentoja niin saatais perheen pienimmälle ees nuo lastenohjelmat kunnolla näkyyn... Ai niin olen mennyt asentamaan tuon EasyUbuntun tähän (ihan noiden kodekkien takia) , tuleekohan tästä tulevaisuudessa jotain onkelmia käyttötarkoitustani ajatellen?