Kirjoittaja Aihe: MySpace - ongelma [ratkaistu]  (Luettu 2252 kertaa)

Mathias

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
MySpace - ongelma [ratkaistu]
« : 11.01.09 - klo:13.18 »
Asensin eilen koneelle 8.10:n ilman mitään komplikaatioita, jonka jälkeen sun javat ja flashit. Youtube toimii ongelmitta, mutta myspace suostu näyttämään sitä kappalelaatikkoa.

Selain on Firefoxin 3.0.5.

Siihen kohtaan mihin sen laatikon täytyisi latautua ei tule mitään, mutta hiiren oikealla napilla saa flash-jutut avattua eli playing/enable audio/audioplay - kohdat. Ja jos esim. playing ei ole oletuksena päällä -> iso flash play-tunnus, mutta mitään ei tapahdu tunnuksen lähdettyä.

Voi olla että huutaa jotain kodekkia, mutta synapticistä niitä olen tässä asennellut tasaan tahtiin.

Lisäys :  Kerrottaneen vielä sellainen firefox vika/ominnaisuus, että firefox sulkee itse itsensä, milloin tahansa ja missä tahansa - täysin sattuman varaisesti. Välillä on pystyssä pari tuntia - toisinaan vain pari minuuttia.
« Viimeksi muokattu: 11.01.09 - klo:19.17 kirjoittanut Mathias »

gdm

  • Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4363
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: MySpace - ongelma
« Vastaus #1 : 11.01.09 - klo:14.14 »
Kokeiltu ilman työpöytätehosteita?

Sammumiseen, kokeiltu uudella profiililla?
Seuraavalla voit luoda uuden profiilin, firefox sammutettuna.
Koodia: [Valitse]
firefox -ProfileManager
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

Mathias

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: MySpace - ongelma
« Vastaus #2 : 11.01.09 - klo:18.04 »
Tuli kokeiltua tuota profiilin vaihtoa, mutta sama tulos.

Operassa homma toimii kylläkin.

Yhden asian olen myös pistänyt merkille, nimittäin youtube on pirun raskas - hidastaa/kuormittaa konetta.

Juh0`

  • Vieras
Vs: MySpace - ongelma
« Vastaus #3 : 11.01.09 - klo:18.19 »
Eli ootko kokeillut saman pändin myspace sivua eri selaimella? Kaverin pändin sivu ei näkynyt minulla Operalla tai Firefoxilla niin piti Pimpata uudestaan leiska.

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: MySpace - ongelma
« Vastaus #4 : 11.01.09 - klo:18.26 »
Flashin asennuksessa joku häsminki....sen asentamisessa kun on sitten miljoona tapaa....paras on mun mielestä asentaa Lisää/poista... Ubuntun rajoitetut lisäosat eli Ubuntu restricted extras toimii flash java ym. kodekit samalla paketilla.

Mathias

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: MySpace - ongelma
« Vastaus #5 : 11.01.09 - klo:19.10 »
Nyt sain toimimaan asentamalla Ubuntu restricted extras-paketin ja oliko nyt adoben flash player pluginin uudestaan.

Nyt tästä firefoxista on otettu tehosteetkin pois - ei muutosta toimintaan, toimii oman aikansa. ja tämä alkaa olla kohta oikeasti ongelma - uudelleen asennuskaan ei auta.

E: Ja näyttää myös tämä youtuben tuoma raskaus jäänee pois.
« Viimeksi muokattu: 11.01.09 - klo:19.20 kirjoittanut Mathias »