Kirjoittaja Aihe: Tulostusasetukset kuntoon  (Luettu 1631 kertaa)

ukkomiesr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Tulostusasetukset kuntoon
« : 28.12.08 - klo:17.05 »
Käytössäni on hp psc 1315 monitoimilaite, joka tulostaa tällä hetkellä kaiken ihme väreissä. Olen asentanut kaikki mahdolliset ajurit ja muut, mutta en ole saanut toimimaan. Olisiko teillä ideoita?

kalarm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 714
    • Profiili
Vs: Tulostusasetukset kuntoon
« Vastaus #1 : 28.12.08 - klo:17.58 »
Jos englanti sujuu niin apua löytyy alla olevalta sivulta. Foorumin haulla "hp psc 1315"Löytyy Muutakin luettavaa. Valitettavasti tämän paremmin en itse osaa neuvoa. Terveisin kalarm.

http://www.linuxquestions.org/questions/linux-general-1/setup-hp-psc-1315-1310-scanner-275259/
ubuntu 22.04.2 LTS 64bit
ubuntu 18.4 LTS 64bit
Windows 7 professional

Jtkone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 887
    • Profiili
Vs: Tulostusasetukset kuntoon
« Vastaus #2 : 28.12.08 - klo:18.40 »
Käytössäni on hp psc 1315 monitoimilaite, joka tulostaa tällä hetkellä kaiken ihme väreissä. Olen asentanut kaikki mahdolliset ajurit ja muut, mutta en ole saanut toimimaan. Olisiko teillä ideoita?

Siis tähän asti toiminut moitteetta? Muste loppu, tukossa tms?
Oletko asentanut paketin  hplip-gui (paketinhallinnasta) niin saat graafiset työkalut, josko ongelman ratkaisu nytkähtäisi eteenpäin.
Ja mitä tarkoittaa kaikki mahdolliset ajurit ja muut. Siis myös ylläolevan eikä auttanut? Mikä Ubuntu käytössä?
Nuo HP työkalut pitäisi asennuksen jälkeen löytyä Järjestelmä->Asetukset

Storck

  • Vieras
Vs: Tulostusasetukset kuntoon
« Vastaus #3 : 28.12.08 - klo:18.43 »
Tulosta testisivu, se kertoo onko koneessa vika vai värien määrässä. Itselläni 1350 samalta firmalta, muuta ongelmaa ei ole ollut kuin värien loppuminen. Sekään ei ole ongelma  :D