Kirjoittaja Aihe: 32-bittinen Firefox 64-hardylle  (Luettu 2015 kertaa)

mora

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 141
    • Profiili
32-bittinen Firefox 64-hardylle
« : 20.12.08 - klo:11.24 »
Olen asentamassa 8.10 64-bittistä ubuntua. Yritin etsiä 32-bittinen firefox, mutta ainakaan mozillan sivulta en löytänyt. Vai tuleeko se samassa tiedostossa, ja pakettienhallinnassa valitaan oikeat paketit?? Miten tomia?

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Vs: 32-bittinen Firefox 64-hardylle
« Vastaus #1 : 20.12.08 - klo:14.11 »
Olen asentamassa 8.10 64-bittistä ubuntua. Yritin etsiä 32-bittinen firefox, mutta ainakaan mozillan sivulta en löytänyt. Vai tuleeko se samassa tiedostossa, ja pakettienhallinnassa valitaan oikeat paketit?? Miten tomia?

aloitetaan nyt vaikka siitä, että miksi haluat 32-bittisen firefoxin? 32-bittisen selaimen kyllä saa, mutta sen kanssa joutuu hieman kikkailemaan.
Janne

harrykaa

  • Vieras
Vs: 32-bittinen Firefox 64-hardylle
« Vastaus #2 : 20.12.08 - klo:15.27 »
Yksi syy (jos ei ainoa) on, että haluaa toimivan javan (Sun Java) webstart appletilla.
Tällainenhan on esim. 32-bittinen Sun Java 6 update 10, ihan kuuluisaa SampoPankkia myöten.

En ole kokeillut tuota beta-asteella olevaa 64-bittistä Sun Java 6 update 12 -versiota.
Senhän joutuisi asentamaan bin-tiedostosta itse.
Pakettivarastoihin tulee vasta julkaisuversio, ainakin Jauntyyn.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11474
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: 32-bittinen Firefox 64-hardylle
« Vastaus #3 : 20.12.08 - klo:17.35 »
En ole kokeillut tuota beta-asteella olevaa 64-bittistä Sun Java 6 update 12 -versiota.
Senhän joutuisi asentamaan bin-tiedostosta itse.
Pakettivarastoihin tulee vasta julkaisuversio, ainakin Jauntyyn.

Ei ole vaikeaa kun tekee niillä yksillä ohjeilla jotka ovat täällä jossain... ;)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

mora

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 141
    • Profiili
Vs: 32-bittinen Firefox 64-hardylle
« Vastaus #4 : 20.12.08 - klo:22.11 »

Missä siistarkemmin sanoen? Hakuja tein aika monilla sanakäänteillä, mutta eipä tullu sitä johon mahdollisesti viittaat :-[

Moody

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 56
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 20.12.08 - klo:22.32 kirjoittanut Moody »
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan...