Kirjoittaja Aihe: Uskaltaiskos sitä upgreidata 8.10een?  (Luettu 2476 kertaa)

viljun

• Käyttäjä
    • Profiili
Uskaltaiskos sitä upgreidata 8.10een?
« : 18.11.08 - klo:00.28 »
Olen lukenut tuolta kansainvälisestä Ubuntu Forumista, että uuden Ubuntu 8.10. :n kanssa upgreidaaminen on monella mennyt reisille. Lisäksi 8.10. on monella niin hidas, että ovat joutuneet palaamaan tähän turvalliseen 8.04. :ään.

Mitä kokemuksia muilla?
« Viimeksi muokattu: 18.11.08 - klo:10.46 kirjoittanut viljun »

mikkokan

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Uskaltaiskos sitä upgreidata 8.10een?
« Vastaus #1 : 18.11.08 - klo:00.41 »
Itse en päivitä. Mielestäni uudessa Ubuntussa ei ole mitään mitä tarvitsen ja ne mitä siinä on niin ne voi asentaa helposti Hardyyn. Itse olen päivittänyt open officen, flash:n, network managerin uusimpiin jo silti pysymällä Hardyssa. Mutta tiedän että monella laitetuki paranee uusimman kernelin myötä, niin tietty silloin kannattaa päivittää. Jos päivitys kiinnostaa niin siitä vaan, ja jos menee jotain pysyvästi rikki niin äkkiähän tuon asentaa kokonaan uudestaan! Ehkä Jauntyyn sitten päivitän jos siihen tulee jotain mielenkiintoista...

Storck

• Vieras
« Vastaus #2 : 18.11.08 - klo:01.25 »
Läppärissä on 8.10 ja siinä on se hyvä puoli että nettiin pääsee "heittämällä" puhelimen ja/tai nettitikun kautta.
Eiköhän ne mahdolliset ongelmat liity rautaan mitä koneen sisuksissa on. Pöytäkoneessa testasin 8.10:ä ja toimi loistavasti.
Varmuuskopiot tärkeistä paikoista niin eipä tuo iso homma ole jos haluaa palata takaisin..   

AlbertRetro

• Käyttäjä
  • Puun uudelleenistutus auttaa usein... <resetointi>
    • Profiili
« Vastaus #3 : 18.11.08 - klo:01.36 »
Jossei tuo sääntöjä rikkois, niin kysymyksen asettelu on vähän niinkun oisin kansainvälisestä nettimainosfoorumista lueskellut, jotta kuinka monta mainoslinkkiä Ubuntusuomi hyväksyy ensimmäiseen viestiin ennen ensimmäistä vastausta... sylettää...

Viekää pois tommoset. Rumiakin noi mööpelit, kuvien valotus ruotsista ja se jolppi siinä frakissa... no joo... pthui!
Nyt se sitten selvis kuka meitä valvoo ja vahtaa ja miks... varokaa vaan...

Kundi siis yrittää rahastaa täällä tommosella. Pthui Pthui!
Eka viesti ja KAHDEKSAN linkkiä kolmesta täysin tarpeettomasta p.......

Terveisin Alpertti
« Viimeksi muokattu: 18.11.08 - klo:01.39 kirjoittanut AlbertRetro »
    "...minä mikään viisas ole, tahdon elää vain kuin ihminen..."   http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=22423.new#new  counter.li.org #417588

Storck

• Vieras
« Vastaus #4 : 18.11.08 - klo:01.41 »
Jossei tuo sääntöjä rikkois, niin kysymyksen asettelu on vähän niinkun oisin kansainvälisestä nettimainosfoorumista lueskellut, jotta kuinka monta mainoslinkkiä Ubuntusuomi hyväksyy ensimmäiseen viestiin ennen ensimmäistä vastausta... sylettää...

Viekää pois tommoset. Rumiakin noi mööpelit, kuvien valotus ruotsista ja se jolppi siinä frakissa... no joo... pthui!
Nyt se sitten selvis kuka meitä valvoo ja vahtaa ja miks... varokaa vaan...

Kundi siis yrittää rahastaa täällä tommosella. Pthui Pthui!
Eka viesti ja KAHDEKSAN linkkiä kolmesta täysin tarpeettomasta p.......

Terveisin Alpertti

Heh, niin muuten olikin joo. En edes huomannut... (huono uhri mainostajalle).
Samaa mieltä että ei tämä mikään tvshop ole. Murrr   >:(

Ilokaasu

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #5 : 18.11.08 - klo:08.46 »
Viljun jos et kaipaa jotain tiettyä ominaisuutta uudesta versiosta niin "Miksi korjata toimivaa?"
Foorumilla on myös muita viestiketjuja joissa puhutaan 8.10 ongelmista

viljun

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 18.11.08 - klo:13.16 »
>Mielestäni uudessa Ubuntussa ei ole mitään mitä tarvitsen ja ne mitä siinä on niin ne voi asentaa helposti Hardyyn.  Itse olen päivittänyt open officen, flash:n, network managerin uusimpiin jo silti pysymällä Hardyssa.

Tuo on hyvä pointti kyllä. Taidanpa pysyä myös.

>Mutta tiedän että monella laitetuki paranee uusimman kernelin myötä, niin tietty silloin kannattaa päivittää

No, eipä ole onneksi mitään wlan- tms laitteita tällä hetkellä, jotka ei toimis...

Storck

• Vieras
« Vastaus #7 : 18.11.08 - klo:13.47 »

Tuo on hyvä pointti kyllä. Taidanpa pysyä myös.

Turha ketju

korhpe

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #8 : 19.11.08 - klo:07.28 »
Päivitin eilen Ibexiin, tein nopean paluun Hardyynn koska en saanut Ibexiä edes käynnistettyä.