Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Onko tuo kehotus aiheellinen, ja saako sen pois käytöstä?Mulla on jo Modzilla firefox 3.0.3, sama jota esiin tuleva linkki ehdottaa, ja päivitykset käsittääkseni ajantasalla.
Juttu onkin siinä, ettei selaimeni suostu tallentamaan hotmailin salasanaa. Tarkistin asian asetuksista. sieltä voi tarkistaa kaikki tallennetut salasanat. Niinpä selain kysyy sitä joka kerta.
Eipä tuo salasanan syöttö suuri vaiva ole, sen turhan selaimen päivityskehotuksen vaan haluaisin pois.
Outo juttu silti ettei tunnista selainta oikein, itse olen sitä myös ihmetellyt.
Olen laittanut tuosta viestiä hotmail tukeen mutta mitä ne siellä asiasta piittaa.Sähköposti vaihtoon vaan.
Lainaus käyttäjältä: Ked - 25.10.08 - klo:22.51Outo juttu silti ettei tunnista selainta oikein, itse olen sitä myös ihmetellyt.Eihän siinä ole mitään ihmettelemistä. Mäsä tekee näitä yhteensopimattomuuksia, jopa omien vanhojen tuotteidensa kanssa, ihan tahallaan vain saadakseen myytyä lisää roskakoodiansa.