Kirjoittaja Aihe: Korganizer uusi tapahtuma ja osallistujat  (Luettu 1461 kertaa)

ilkant

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1275
  • Kubuntu
    • Profiili
Korganizer uusi tapahtuma ja osallistujat
« : 18.10.08 - klo:23.13 »
Taustaa: Olen käyttänyt aiemmin KDE 3.5.x -järjestelmää ja sitten asensin sen rinnalle KDE 4.x -järjestelmän. Korganizer lie 3.5.10 -sarjaa.

Tilanne: Kun lisään nyt uuden tapahtuman, se asettaa tapahtumalle järjestäjäksi itseni (löytänee Kaddressbookista) ja osallistujaksi myös itseni. Tästä johtui sellainen piirre, että Korganizerin näyttöön tapahtuman otsikkoriville tuli pingviinin pää (jonkinlaista kypärääkin olin havaitsevinani  :) ). Aiemmin näitä ei ole tullut. Aikani selvittelin ilmiötä ja havaitsin, että se johtuu tapahtumaan automaattisesti liitetystä osallistujasta (minä itse). Yritin poistaa tämän ominaisuuden poistamalla ruksin Kontact/Korganizerin asetuksista käytä Groupware-toimintoja -kohdasta. Mutta se ei vaikuttanut asiaan. Pigviinin pää ilmestyi jälleen uuteen tapahtumaan. Liekö bugi ohjelmassa?

Quick and dirty -ratkaisu: Poistin jokaisesta uudesta tapahtumasta osallistujan (itseni) ja pigviinin päät katosivat kalenterista.

Toive: Haluaisin nyt, että oletuksena pingviinejä ei tulisi tapahtumiin, vaan pelkästään silloin, jos tapahtumaan osallistuu muitakin kuin minä. Voiko sellaisen säätää jotenkin?
« Viimeksi muokattu: 18.10.08 - klo:23.39 kirjoittanut ilkant »