Mitenköhän tuon"atheros hardware acces layerin" pystyy ottamaan poies ilman X:ää? Meinasin kokeilla sitä openbox -ohjetta missä asennetaan ensin pelkkä perusjärjestelmä , sa sitten vasta nuo ikkunamanagerit sun muut. Langallinen netti on siis käytännössä mahdoton järjestää asennuksen ajaksi.