Itse olen huomannut että joskus vanhemmassa distrossa on helpompi asentaa vanhempaa rautaa.
Tuossa löytyy pari konetta, joilla en ole saanut näyttistä kunno asentuun sitten dapperin, mutta breezyssä kaikki toimii täydellisesti.
Eli siis kun asennan breezyn niin kaikki toimii juuri täydellisesti, ja myös sen jälkeen kun päivitän siitä askel kerrallaan feistyyn.
Jos taas alotan asennuksen dapperista tai uudemmasta niin menee heti tappeluks, ja tulos ei kuitenkaan ole miellyttävä.
Tämä ei muuten haittaa, mutta eräs peli, jota tykkäsin vielä vähän aika sitten pelata, oli ongelmallinen. Breezyssä asentui aivan nätisti nuo nvidian legacy ajurit mutta ei uudempien. ja sitten dapperissa päinvastoin että legacyjä ei saanut toimimaan millään mutta virallisemmat ajurit kyllä. Tästä sitten uusimpaan päivitettynä molemmissa toimi 3d kiihdytys, ei legacyillä oli glxgears jopa noin 50fps parempi kuin legacyillä, mutta sitten kun tuli vuoro pelata juurikin tuota yhtä peliä niin ongelma alko. legacy ajurit toimi täydellisesti ja viralliset ei lainkaan..
Tässä sitten aloin miettimään että asennanko vanhat toimivat ajurit ja sitten päivitän koneen, vai asennanko kaikki suoraan uusinta ja tappelen? Joku minua tietävämpi olisi toki saanut kaikki toimimaan suoraan, mutta miksi tappelisin kun tuolla päivittämiselläkin toimii jopa ilman tappeluita.