Kirjoittaja Aihe: PHPEclipse ja (X)debug  (Luettu 1967 kertaa)

odysseus

  • Vieras
PHPEclipse ja (X)debug
« : 05.08.08 - klo:18.10 »
Joo, taas puolisen vuotta ilman PHPEclipseä ja nyt ajatelin kokeilla, että josko se vihdoin toimisi.
...Ei toimi!!

Onko KUKAAN KOSKAAN saanut tuota debuggeria toimimaan niin että breakpointit pelaavat?

Minulla xdebug näkyy PHP-inissä, portti on oikea (9000) ja luvitettu ja olen tehnyt kaiken ohjeiden mukaan ja saan eclipseen php projektiin kaiken muun kuntoon, mutta debug ei KOSKAAN pysähdy breakpointiin. Tämä on aivan toivotonta kun tuon kanssa on yrittänyt tapella joka puolen vuoden välien ja ei pelaa niin ei pelaa vaikka vaihdoin tuon debuggerinkin Xdebugiin... Ohjelma kyllä suorittuu, eclipsen konsoliin tulee output eli ongelma on vain noissa breakpointeissa..

Aapuva!

odysseus

  • Vieras
Vs: PHPEclipse ja (X)debug
« Vastaus #1 : 07.08.08 - klo:15.41 »
Hmmm. Siis EI KUKAAN!

Kai se on sitten jatkettava _omatekoisen_ debuggerin käyttöä tai hankittava koko minun monien vuosien Linukkahistorian aikana ensimmäinen kaupallinen tuote Zend Studio!

Tuo Eclipse on siis syvältä ja todistaa osaltaan, että nuo Java-pohjaiset hörhötykset ovat Windowsin jälkeen maailman typerin keksintö. Toimii-ei toimii-toimii-ei toimi-toimii-ei toimi... Pimennys lähtee siis koneelta ja tällä kertaa pysyvästi.

Tämä sitten samalla ajaakin (tästä ja eräästä toisesta syystä) meidän firman konekannan totaalisen 100% Fedoraan, joten goodbye Ubuntu.

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: PHPEclipse ja (X)debug
« Vastaus #2 : 08.08.08 - klo:09.16 »
Bye!  :)

Itselläni Eclipse on toiminut hyvin, mutta samaa ei voi sanoa noista lisäkilkkeistä. Esimerkiksi BPMN-notaatiotukea kun piti käyttää, estyi samalla koko Eclipsen päivittäminen.