Kirjoittaja Aihe: Ubuntuun pohjautuvia jakeluita  (Luettu 2411 kertaa)

Timo Virtanen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2083
    • Profiili
Ubuntuun pohjautuvia jakeluita
« : 30.06.08 - klo:21.18 »
Iltakahvia hörppiessäni törmäsin seuraavaan linkkiin. http://www.debianadmin.com/list-of-ubuntu-based-linux-distributions-and-live-cds.html
Siellä oli muutama tuttu jakelu, mutta myös muutama uusi. Kommentti osastolta löytyi vielä linkki PDU linuxiin. Live CD:n koko 256Megaa. Mielenkiintoinen tuo "tee-itsellesi-linux" jakelu "gnewsense". Toivon old timereilta kommentteja jakelun suhteen. Onnistuuko tavan näppiksen hakkaaja noilla ohjeilla tekemään toimivan käyttöjärjestelmän?? Listalla on ainakin 2 toimimatonta linkkiä: litebuntu ja x-evian. terveisin Timo
"Linux, made in Finland"

MikkoJP

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1148
  • iBook 600 MHz + Debian 4.0
    • Profiili
Vs: Ubuntuun pohjautuvia jakeluita
« Vastaus #1 : 01.07.08 - klo:09.12 »
Eikös Gnewsense ole ihan normaali distro, ei mikään tee-se-itse-jakelu. Ovat vaan pistäneet nuo tee-see-itse-ohjeet nettisivuilleen, kun syntyi sivutuotteena jakelua tehdessä.

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Vs: Ubuntuun pohjautuvia jakeluita
« Vastaus #2 : 01.07.08 - klo:14.05 »
Eikös Gnewsense ole ihan normaali distro, ei mikään tee-se-itse-jakelu. Ovat vaan pistäneet nuo tee-see-itse-ohjeet nettisivuilleen, kun syntyi sivutuotteena jakelua tehdessä.

näin minustakin ja sellaisenaankin se on vähän vanhentunut, sillä nykyääm ubuntun saa minun mielestäni asennettua vain vapaita osia sisältävänä ubuntun omallakin installerilla.
Janne