Moi
Mulla on samanlainen viritys kuin Antsallakin. Ati Radeon 8500 LE ja Gutsy Gibbon jolla ois tarkoitus ajaa mythtv:tä telkkarille. Homma ei lähde millään pelittämään. TV-out toimii kun koneen käynnistää, TV:n ruudulla näkyy Biosin tiedot yms ja vielä Grubin valikko. Linuxissa asti konsoli näkyy TV:ssä kunnes KDE käynnistyy.
GATOS-ajureilla tv-out kyllä toimii, mutta heti jos esim mplayerilla toistaa jonkin video pätkän tai mythistä haluan katsoa TV:tä, telkun ruutu menee vihreäksi, mutta video pyörii normaalisti monitorissa. Jostain luin että ongelmana on overlay mutta ei kerrota miten korjataan.
Sitten nämä opensource radeon-ajurit joissa tuo tv-out on jo sisäänrakennettu. Se ei millään ilveellä suostu tunnistamaan että tv-out reiässä on S-video/komposiitti kaapeli. Olen kikkaillut ja konstaillut mutta mikään ei auta. Myöskään xrandr ei listaa että oisi S-video-porttia ollenkaan!
Olin jo niinkin epätoivoinen, että flässäsin radeonin 9100:ksi, mutta ei sekään tuottanut toivottua tulosta.
Niin juu, TV-out toimii normaalisti Windowsissa, joten vika on kyllä ajureissa.
Piti lisätä tähän xorg.log mutta tulikin virheilmoitus että viestissä on liikaa merkkejä.
Toivottavasti joku teistä osaisi neuvoa.
Kiitoksia etukäteen!