Kirjoittaja Aihe: MapleStory  (Luettu 2111 kertaa)

Lartza

• Käyttäjä
    • Profiili
MapleStory
« : 29.04.08 - klo:21.11 »
Olen toivoton. Miten tämän saa toimimaan? 866mhz prosessori ja 256 ram yhdessä nvidia FX 5500 128mb ei päätä huimaa, mutta jotenkin pitäisi saada toimimaan. Helpoin olisi jos joku koodaisi ohjelman jolla voisi graafisesti yhdistää toisen koneeseen jossa windows, mutta sitä pystyisi käyttämään samanaikaisesti. :P

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: MapleStory
« Vastaus #1 : 30.04.08 - klo:18.30 »
Ei taida saada oli millainen kone hyvänsä: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=2341 Näin siis Winellä...etäyhteyden voi tietysti luoda...mutta siitä joku muu voinee kertoa lisää.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Astireloth

• Vieras
« Vastaus #2 : 03.05.08 - klo:21.01 »
Asiahan on niin, että GameGuardia käyttävät pelit ei tahdo toimia winella/cedegalla.

Lartza

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 10.05.08 - klo:18.36 »
No ilman GmaeGuardia? Olen siirtynyt lähinnä privaservuihin tuossa maplessa ja tiedän vain yhden jossa on GameGuard. Minulla homma tyssää niihin alkumainoksiin, ei päästä kirjautumisruutuun. Voisiko olla onnea cedegalla 3d-ominaisuuttensa puolesta?

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #4 : 10.05.08 - klo:19.05 »
No ilman GmaeGuardia? Olen siirtynyt lähinnä privaservuihin tuossa maplessa ja tiedän vain yhden jossa on GameGuard. Minulla homma tyssää niihin alkumainoksiin, ei päästä kirjautumisruutuun. Voisiko olla onnea cedegalla 3d-ominaisuuttensa puolesta?
Hmm...oletkos ohittanut sen GameGuardin jotenkin? Sehän pitää saada 'pois päiviltä' jos haluaa pelata ilman tai oikeastaan sen tarkistaminen luulisin. Tosin en tiedä toimiiko se siltikään. Ei kokemusta.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.