Kirjoittaja Aihe: Firefox 3.0b5 takaisin oikeaan kohtaan?  (Luettu 1987 kertaa)

Suutari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Firefox 3.0b5 takaisin oikeaan kohtaan?
« : 01.05.08 - klo:11.35 »
Moni on haukkunu uudessa Ubuntussa (8.04) Firefoxin 3.0b5 päivitystä, mutta itse olen ollut pääsääntöisesti tyytyväinen! Ainoa ärsyttävä piirre on se, ettei ko. selain osaa pompata takaisin oikeaan kohtaan, vaan menee aina sivun alkuun esim. Huuto.nettiä selatessa! Vanhassa versiossahan tuon pystyi muuttamaan, mutta kuinkas se sitten tässä muutetaan? ??? Ja saa vääntää "rautalangasta"....

salai

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2126
    • Profiili
Vs: Firefox 3.0b5 takaisin oikeaan kohtaan?
« Vastaus #1 : 01.05.08 - klo:12.44 »
Moni on haukkunu uudessa Ubuntussa (8.04) Firefoxin 3.0b5 päivitystä, mutta itse olen ollut pääsääntöisesti tyytyväinen! Ainoa ärsyttävä piirre on se, ettei ko. selain osaa pompata takaisin oikeaan kohtaan, vaan menee aina sivun alkuun esim. Huuto.nettiä selatessa! Vanhassa versiossahan tuon pystyi muuttamaan, mutta kuinkas se sitten tässä muutetaan? ??? Ja saa vääntää "rautalangasta"....
Käsittääkseni tuo huuto.net ei ole koskaan toiminut missään Firefoxissa, ainakaan ilman lisäosia. Mozilla.fi:ssä asiasta on muistaakseni keskusteltu useastikin. Paras ratkaisu tuohon on niiden kohteitten avaaminen omaan välilehteen, esim. hiiren keskinapilla. Tuolla tavalla kohteitten tarkastelu sujuu nopeamminkin kuin "IE:n tavalla" toimiminen.

Suutari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 84
    • Profiili
Vs: Firefox 3.0b5 takaisin oikeaan kohtaan?
« Vastaus #2 : 02.05.08 - klo:22.45 »
Siis ei taida olla ratkaisua ko. ongelmaan? Paska homma! Pakko siis vissiin palata takas vanhaan Firefoxiin...... HARMITTAA!! 8.04 päivitys muutenkin oli aika "raakile"! Mennäänkö Ubuntussa alamäkee päivitysten suhteen? 7.10 oli huomattavasti toimivampi, kun 8.04! Jos julkaisupäivä kusee, niin miksi tökätään "raakile" jakoon?  ??? No, näillä on mentävä :'( !

JTap

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 276
    • Profiili
Vs: Firefox 3.0b5 takaisin oikeaan kohtaan?
« Vastaus #3 : 02.05.08 - klo:23.18 »
Siis ei taida olla ratkaisua ko. ongelmaan? Paska homma! Pakko siis vissiin palata takas vanhaan Firefoxiin...... HARMITTAA!! 8.04 päivitys muutenkin oli aika "raakile"! Mennäänkö Ubuntussa alamäkee päivitysten suhteen? 7.10 oli huomattavasti toimivampi, kun 8.04! Jos julkaisupäivä kusee, niin miksi tökätään "raakile" jakoon?  ??? No, näillä on mentävä :'( !

Jaa, surkeempaa päivitystä kuin gutsyyn saa hakea, tää hardyyn päivitys on ollut 'walk in the park' niin sanottuna. 'Raakileesta'  voidaan olla montaa mieltä mutta toistaiseks tää on ollut toimiva päivitys IMHO